אירועים בירושלים

אירועי חמשושלים - שבוע ראשון


אירועי חמשושלים - שבוע ראשון בתאריך 03.12.2016

עד 03.12.2016


חמישי

מוזיאון ארצות המקרא


22:00מופע ייחודי של מוזיקאי הג'אז החרדי היחיד בעולם, שמשלב בהופעתו בין אלמנטים של ג'אז ובין מוזיקה יהודית. זמיר הוציא 11 אלבומים, חלקם בישראל וחלקם בינלאומיים, ומאחוריו מאות הופעות בעולם ושיתופי פעולה בישראל עם אמנים מובילים כגון אביתר בנאי, ברי סחרוף ועוד. במופע הנוכחי זמיר משתף פעולה עם שניים מהכישרונות המבטיחים בסצנת הג'אז בישראל - עופרי נחמיה וניתאי הרשקוביץ. דניאל זמיר - סקסופון, שירה  |  עופרי נחמיה – תופים |  ניתאי הרשקוביץ – קלידים

המוזיאון לאמנות האסלאם:
 

21:00 | 23:30 – מופעי גלריה: מוזיקה מתרבויות המזרח.

22:00 –  מירה עווד במופע אקוסטי עם שירים פרי עטה בערבית ואנגלית. עווד מחברת בין  שירה ערבית להרמוניה מערבית ויוצרת פיוז'ן, עירוב מיוחד, בין תרבויות  ושפות.

 

שישי

המוזיאון לאמנות האסלאם:
 

12:00 –   שלישיית ״קול גלגל״ במופע של מוזיקה מקורית בהשפעת ג'אז ומוזיקה אתנית מהמזרח התיכון, דרום ספרד ואפריקה.

עוד אירועים:

פסטיבל ג’אז ירושלים הראשון

2-4/12/15 , מוזיאון ישראל, ירושלים

 

עם פתיחתו של פסטיבל ג’אז ירושלים, בפתחו של חודש דצמבר, תתמלא ירושלים צלילים וצבעים מכל רחבי העולם. הפסטיבל, אירוע חדש מבית היוצר של פסטיבל ישראל, ביוזמת ובמימון הקרן לירושלים, החוגגת 50 שנים להיווסדה, ובניהולו האמנותי של החצוצרן הבינלאומי אבישי כהן, מביא מוזיקת ג’אז על שלל גווניה - הפקות מקור ייחודיות ומופעים סוחפים ומעוררי השראה בגלריות האמנות המרהיבות ובחללים מיוחדים ברחבי מוזיאון ישראל, וג’אמים לתוך הלילה בצוללת הצהובה. בפסטיבל ייקחו חלק אמני ג’אז מובילים מהארץ ומהעולם, ביניהם, דייויד סנצ’ז, שניר בלומנקרץ עם רביד כחלני, מוניר חוסן, דאטצ’ס, חמישיית אסף יוריה ויונתן וולצ’וק, זהר פרסקו, שלושת הכהנים, דג’יברי ואולארצי’ק, יונתן אבישי טריו, ועוד.

 

מיפו עד אגריפס - מחול בשוק מחנה יהודה

יום חמישי 3/12/15 , בין השעות: 23:00-19:30

 

“מיפו עד אגריפס” היא יוזמה מיוחדת של קבוצת המחול ק.ט.מ.ו.ן, בניהולו האמנותי של אלעד שכטר. זוהי שנתו השנייה של האירוע שמציג יצירות בכורה של טובי הכוריאוגרפים מרחבי הארץ בשיתוף אמנים ירושלמים. את העבודות מלווים בעלי עסקים בשוק מחנה יהודה, שפותחים את הבארים בבעלותם, למופעים שנוצרו במיוחד עבורם. האירוע חושף בפני הקהל שבע עבודות מחול, מתוכן חמש בכורות, שנוצרו במיוחד ל”מיפו עד אגריפס” 2015 . מקום: בארים בשוק מחנה יהודה. ללא תשלום, בסגנון שוטטות בארים ) .)Barhopping מחנה יהודה הוא המקום המרתק ביותר בעיר. מכיל בתוכו את ירושלים כקפסולה מתומצתת.

 

get-tickets
preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text