Attractions Banners - 356

המוזיאון לאמנות האסלאם


שבת לילדים במוזיאון לאמנות האסלאם בתאריך 20.02.2016

     
עד 20.02.2016

אז למה לא כל יום שבת?! המוזיאון לאמנות האסלאם בירושלים מזמין לחגוג את שבתות  חודש פברואר עם מיטב הצגות תיאטרון אורנה פורת לילדים  ונוער לגילאי 7 - 12


הכניסה להצגה כלולה במחיר הכניסה למוזיאון!


שבתות חודש פברואר: 6/2, 13/2, 20/2 במוזיאון לאמנות האסלאם


קר בחוץ, חם בלב! המוזיאון לאמנות האסלאם בירושלים מזמין לחגוג את שבתות חודש פברואר עם מיטב הצגות תיאטרון אורנה פורת לילדים ונוער המיועדות לגילאי 7 – 12.  בזמן ההצגה מוזמנים ההורים והאחים הצעירים יותר להשתתף במגוון סדנאות אמנות ויצירה בהשראת התערוכות במוזיאון וגם במשחקי חברה "של פעם". 


דבר עברית 


יום בחייו של אליעזר בן יהודה, מחייה השפה העברית. יש לו המון מילים שהוא צריך להספיק להמציא, וגם להוציא עיתון, להקים את ועד הלשון ולהיאבק על דיבור, רק בעברית. השחקן עמיחי פרדו מגלם את דמותו של בן יהודה, בהצגה שהיא חגיגה של שפה ואהבת המילים. מחזה ובימוי: שירילי דשא


לגילאי 8-12 , שבת,  6 בפברואר | שעה 12:00| מחיר: ההצגה כלולה במחיר הכניסה למוזיאון. 


אש בראש


לקרולין יש אש בראש. היא עוד חודש בת 12. היא לא מבינה למה מכריחים אותה להתבגר, למה כולם עושים עניין מטקס ההתבגרות ואיך היא אמורה לעבור את זה עם אבא שלא מבין אותה, החברות לכיתה שמתנכלות לה ואימא שעלתה לגן עדן לפני שהיא הספיקה להכיר אותה. כל זה גורם לה לאבד את העשתונות ולהשתמש באלימות, ויועצת בית הספר מזהה אצל קרולין בעיית התנהגות. לפני שבית הספר מחליט להרחיקה, מעלה היועצת בפני קרולין אפשרות להצטרף לחוג שעשוי לעזור לה, חוג.... קראטה. קרולין לומדת לאהוב את האש שבראש ולתת לה ביטוי חיובי. היא מצטיינת בחוג הקראטה ומגיעה להישגים שאף אחד לא ציפה להם - לא אבא, לא יועצת בית הספר ובטח שלא היא.


לגילאי 8-12 , שבת,  13 בפברואר | שעה 12:00| מחיר: ההצגה כלולה במחיר הכניסה למוזיאון. 

 

קורצ'אק -  עשר קופסאות גפרורים
 

בהצגה משורטטות דמויותיהן של עשרה מתלמידיו של קורצ’אק שקיבלו מתנה - עשר קופסאות גפרורים. כל ילד יוצר מהקופסה דבר אחר בהתאם לאישיותו וצרכיו. באמצעות הסיפור, עולות בעיות יסוד של חברת הילדים, הגינות וכבוד, היחס לשונה, לאחר. בעזרת משחקי תפקידים, תלמידיו של קורצ’אק מראים לצופים כיצד משתנה נקודת המבט כאשר משתנה תפקיד המשתתף.


לגילאי 7-11 , שבת,  20 בפברואר | שעה 12:00 | מחיר: ההצגה כלולה במחיר הכניסה למוזיאון. 

 

הפרוייקט בשיתוף התנועה הירושלמית

 

המוזיאון לאמנות האסלאם 

רחוב הפלמ"ח 2 ירושלים 

טלפון: 02-5661291

www.islamicart.co.il

מחיר כניסה לילדים: 20 ₪ 

מחיר כניסה למבוגרים: 40 ₪ 

 

 

שעות פעילות המוזיאון:

שני – רביעי : 10:00- 15:00 

חמישי: 10:00- 19:00 

שישי – שבת: 10:00 – 14:00 

 

preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text