Attractions Banners - 361

מוזיאון ארצות המקרא


פורים במוזיאון ארצות המקרא בתאריך 23.03.2019

     
עד 22.03.2019

פורים 2019 במוזיאון ארצות המקרא

גלריות מתחפשות, המשתה המלכותי של המלך אחשוורוש, השקת חוויית AR/VR חדשה ועוד – כך ייראה קרנבל הפורים של מוזיאון ארצות המקרא

  

מוזיאון ארצות המקרא נערך בימים אלה למשתה האביב המלכותי שמקיים מדי שנה המלך אחשוורוש לכבוד אסתר המלכה, והפעם את כס המלך יעטרו מבקרי המוזיאון וילדיהם באמצעות אבני חן, זהב וכסף. מלבד הסיורים החווייתיים, ישיק המוזיאון את #Fun2c חוויה שתקים לתחייה את ארצות המקרא כבימי קדם באמצעות משקפי תלת ממד ומציאות מדומה לכל המשפחה

 

**הכניסה לילדים חינם בכל ימי החג** 

 

לרגל החג הצבעוני והססגוני של השנה מזמין מוזיאון ארצות המקרא בירושלים את ילדי ישראל והוריהם לקרנבל פורים שיתקיים בין התאריכים ה- 20.3 – 23.3 ובו גלריות המוזיאון יתחפשו ויציעו למבקרים שלל אטרקציות מהנות ברוח החג.

 

בממלכה כבר מתכננים את חגיגות ראש השנה הפרסי ואת המשתה המלכותי הענק שמקדיש אחשוורוש לאסתר המלכה, והמבקרים מוזמנים לסיור עם חרבונא, המשרת המבוהל והמפוזר של המלך אחשוורוש, שזקוק לעזרה באיתור אבני החן, הזהב, הכסף ושאר החומרים היוקרתיים הדרושים לבניית כיסא המלך לקראת המשתה. המבקרים יסיירו אחר האוצרות ברחבי המוזיאון, בגלריות השונות ובתערוכת "אל עומק התכלת". 

 

הילדים יעזרו למשרת המבוהל בחיפושים אחר הרמזים אותם פיזר מרדכי היהודי ברחבי המוזיאון ובסיום ייצרו דגם כסא מפואר משלהם.

 

בנוסף, המבקרים מוזמנים לחזור לעבר בהשקת  #Fun2C- חוויה חדשה במוזיאון המשלבת טכנולוגיית מציאות רבודה ומדומה (AR/VR), שתגרום להם לצלול אל תוך מוצגי המוזיאון לעולמות עתיקים של מצרים ובבל הקדומות. באמצעות משקפי התלת מימד יוכלו המשתתפים ליהנות מהדמיות שונות שיקימו לתחייה את המוצגים הנבחרים ובכך יאפשרו לחוות את התקופה הקדומה כאילו היו שם בעצמם.  

 

לו"ז מפורט של פעילות החג:
 

ימים ד'-ה' | 20-21.3 | 9:30-17:30

יום ו' ושבת | 22-23.3 | 10:00-14:00

 

סיור: חרבונא המפוזר והאבנים היקרות

בימים ד'-ה' | 20-21.3 | בשעות 11:00 ו-12:30

 

ילדים נכנסים חינם למוזיאון, הסיורים בתשלום

ילד: 22 ₪  | מבוגר: 22 ₪ 

בהרשמה מראש.

 

חנייה חינם בחניון המוזיאונים.

לפרטים על הסיורים ולהרשמה: 02-5611066, www.blmj.org 

get-tickets
preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text