Attractions Banners - 354

מוזיאון מגדל דוד


יום המעשים הטובים במוזיאון מגדל דוד בתאריך 15.03.2016

     
עד 15.03.2016

ילדים טובים ירושלים - מאות ילדים יפריחו עם ראש העיר בלוני משאלות מחומות העיר העתיקה בירושלים, ביום המעשים הטובים, למען הסובלנות וקבלת האחר. 

 

שלמה לוי מנהל צעירים במרכז ואילת ליבר מנכ"לית מוזיאון מגדל דוד אומרים כי "לאחר שנה בה שומעים על ירושלים בהקשר של טרור ושנאה, רצינו ביום המעשים הטובים להזכיר שבעיר הקדושה הזו יש גם לא מעט סובלנות וקבלה של האחר ולתת הזדמנות לילדי העיר להאיר את המשותף. "

 

הופעה של שלמה גרוניך, סדנת מוסיקה ויצירה, פאזל ענק,  הנחות בקניון ממילא חניה חינם וכניסה חופשית

 

ביום שלישי  15.3.16 בשעות 16:00-19:00 במוזיאון מגדל דוד בירושלים, יציינו מאות ילדים ובני משפחותיהם: חילונים, חרדים, ערבים ועוד את יום המעשים הטובים. לאירוע קדמה עבודה בבתי הספר בעיר, כחלק מתהליך חינוכי המנסה לקדם את ערכי הסובלות וקבלת האחר. את תוצריו ניתן יהיה לראות במזזיאון מגדל דוד, בדמות יצירות על בדי קנבס ענקיים, אותם הכינו הילדים. 

 

באירוע עצמו יתקיימו מגוון פעילויות כמו סדנאות מוסיקה ובניית כלי נגינה, סדנאת סריגה של שטיח משותף, סדנאת סוד הצבעים ויצירת גוונים חדשים, סדנאת בובות, הרכבת פאזל ענק בנושאי סביבה וקיימות, סדנאת שפת הסימנים וסדנאות ריקודי עמים. רגע השיא יהיה הפרחה של מאות בלונים עליהם יכתבו הילדים כל אחד בדרכו, משאלה. הילדים, ההורים וראש העיר ניר ברקת יפריחו את הבלונים מחומות העיר העתיקה בתקווה שכל משאלותיהם יתגשמו! בסיום האירוע יוכלו כולם להנות מהטבות מיוחדות לארוחת ערב משפחתית במסעדות ממילא.

 

לדברי שלמה לוי מנהל ארגון צעירים במרכז המפיק את האירוע " לאחר שנה שבה שומעים על ירושלים בהקשר של טרור ושנאה רצינו ביום המעשים הטובים להזכיר שבעיר הקדושה הזו יש גם לא מעט סובלנות וקבלה של האחר ואין יותר טוב מלגלם זאת על ידי ילדים מכלל המגזרים בעיר, שמשחקים ונהנים יחד ומבקשים משאלות לעתיד טוב יותר לעיר הזאת ולעצמם, מעל חומות העיר העתיקה בירושלים" הכניסה דרך קניון ממילא. החנייה לבאי האירוע בחניון קרתא הסמוך הינה בחינם. האיורע מאובטח.

preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text