Attractions Banners - 230

הספרייה הלאומית


פסטיבל "דוקו. טקסט." בתאריך 23.08.2018

     
עד 23.08.2018

פסטיבל "דוקו. טקסט." בספרייה הלאומית


דוקוטקסט, פסטיבל סרטים דוקומנטריים בספרייה הלאומית יוצא לדרך זו השנה הרביעית ומציע תוכנית עשירה ומגוונת.


בין התאריכים 23-19/08 יוקרנו בספרייה הלאומית לאורך כל שעות היום ממיטב הסרטים הדוקומנטריים שיצאו השנה וגם כמה סרטים נוסטלגיים וביניהם, הסרט המדובר "אתה מת רק פעמיים" החושף אמת עמוקה על משפחה, על אחווה ועל מחילה, הסרט הדוקומנטרי המצליח של השנה RBG רות ביידר גינסבורג," רוחות הרפאים של השואה", מחווה לגדול מתעדי השואה, קלוד לנצמן ז"ל, פרימיירה ירושלמית לסרט:" דבש שחור- שירת חייו של אברהם סוצקבר", הסרט:" חזק מקליע" הבוחן את מקומו של הצילום המגוייס המשמש תעמולה בידי השלטון, בערב החותם של הפסטיבל נארח את אהוד בנאי  ונחגוג  30 שנה לאלבום המיתולוגי:"אהוד בנאי והפליטים" יחד עם הקרנת הסרט:" חייב לזוז". כל אלה הם רק טעימה מהמגוון הגדול שמציע הפסטיבל השנה.


גם השנה ילוו חלק מההקרנות בשיחות עם יוצרים ואנשי רוח ובסיורים שהם הזדמנות חד פעמית לפגוש בפריטי מקור מרתקים מאוצרות הספרייה הלאומית. לראשונה, יתקיים במהלך הפסטיבל גם יום עיון בנושא:" של מי הנכס התרבותי הזה? בו יעלו לדיון סוגיות מהותיות המלוות את תהליך החקר והיצירה הדוקומנטרית והוא פתוח לקהל הרחב.


פסטיבל דוקו.טקסט  נעשה בשיתוף פעולה עם פסטיבל דוקאביב. תודתנו  להם על כך. אתם מוזמנים להתרענן בהקרנות באולמות הממוזגים ולהתרגש בהקרנות תחת כיפת השמיים, להאזין, ליהנות ולהתעשר.


לתוכנית הפסטיבל המלאה ולרכישת כרטיסים

 


קרדיט לתמונות: דניאל אבידן, יח"צ

get-tickets
preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text