Yerushalmit Special Tours

ירושלמית - סיורי חוויה ותוכן


סיורי חנוכיות בירושלים בתאריך 20.12.2017

     
עד 20.12.2017

סיור חנוכיות בירושלים – ראיתי עיר עוטפת אור

 

ירושלים כבר מתעטפת בשמיכת החורף ואנו שמחים להזמין אתכם לסיור חנוכיות ונרות. נסייר  בשכונת נחלאות או ברובע היהודי בעקבות חגי אור ומסורות, סביבונים וחנוכיות , ניסים וניצחנות, בסיור ירושלמי שכולו קסם ואור. נדליק יחד נרות ונשיר משירי החג, נשמע סיפורים, מנהגי החג ואת סיפורם ההיסטורי והמרתק של המכבים ומלחמתם ביוונים שהתרחש ממש כאן... נקנח בביקור בשוק מחנה יהודה או בכותל המערבי, וכמובן – סופגנייה חמה וטרייה. סיור חגיגי,קסום ומלא אור. אפשרי לקבוצות מבוגרים או לקבוצות משפחות עם ילדים. האירוע הכי מרגש שתשתתפו בו בחנוכה....

 

סיור חנוכיות תיאטרלי עם שחקנית 

 

סיור חנוכיות בנחלאות - סיור תיאטרלי בשכונת נחלאות הציורית בעקבות החנוכיות. סיפורי חנוכיות, ניסי חנוכה פרטיים ומגוון דמויות מהשכונה, פיבי המרוקאית שתספר לנו על מאכלי החג ומה בעלה מעדיף, קבצן שיספר לנו איך מוציאים כסף מעשירי ירושלים בימים קרים, שדכנית חרדית על זיווגים וחגים, ופלמ"חניקית שתספר לנו על מעטים מול רבים בתקופה שלנו. סיור קליל, מלא הומור ואורות מרצדים. 

 

חנוכה בשכונות החרדיות של ירושלים - נסייר בשכונת גאולה ובשכונות העוטפות את מאה שערים, נדבר על מנהגי החג וסיפורים הקשורים לחג בחסידויות שונות ונפגוש דמויות מרתקות מהשכונה. נתחיל בהצגה המבוססת על סיפורו של שי עגנון "מעשה העז" שממחישה את ההגות החרדית ביחס לעלייה והתיישבות בארץ ישראל, נפגוש שדכנית חרדית ונדבר על זיווגים וחגים, נפגוש את בתו הצעירה של האדמו"ר שתספר לנו על החיים באצולה החסידית ונסיים בקבצן שיגלה לנו את מידת החסד בשכונות הללו. סיור תיאטרלי לאחת השכונות הכי מסקרנות בירושלים.

 

מי לה' אלי - סיור חנוכיות  בעיר העתיקה של ירושלים. נסייר בעיר בעקבות החנוכיות הניבטות מכל עבר ובעקבות הסיפור ההיסטורי של טיהור העיר. נפגוש הן דמויות הקשורות לחג החנוכה כמו חייל יווני ואישה יהודיה בזמן המרד וגם דמויות ירושלמיות שונות, ז'ורז'יה שתספר לנו על נס החנוכה שלה, לוחמת ברובע היהודי ורוחל'ה- תושבת העיר במאה ה-19. סיור תיאטרלי מרתק.

 

get-tickets
preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text