מוזיאון המדע - סטריפ - 1

מוזיאון המדע בירושלים


תערוכת "על הקצה" בתאריך 10.12.2018

עד 10.12.2018

פעילויות במוזיאון המדע ע"ש בלומפילד ירושלים 


על הקצה - תתכוננו לקחת סיכון...לראשונה בישראל - תערוכה בינלאומית היישר מפריז 

 

* מתחם הרפתקאות לילדים * סדנאות בנייה והתנסות לילדים * הדגמה מדעית משעשעת * חדר סיפור * קרקס 'החנונים' * עשרות מוצגים אינטראקטיביים * תערוכות עיצוב וצילום * סיורים * סרט בתלת ממד - החל מהראשון ביולי

 

מוזיאון המדע ע"ש בלומפילד שמח ליטול חלק בעונת ישראל-צרפת 2018 במסגרתה תתקיים החלפת תערוכות בין מוזיאון המדע בירושלים לעמיתו בפריז. מוזיאון המדע ע"ש בלומפילד יארח לפרק זמן מוגבל את התערוכה הבינלאומית 'על הקצה' שהוצגה לאחרונה במוזיאון המדע בפריז Universcience, ועוסקת בלקיחת סיכונים. בתערוכה יוכלו הקטנים והגדולים ליהנות מעשרות מוצגים אינטראקטיביים כמו רולטה חשמלית קבוצתית, הליכה על חבל דק, משקפיים מצחיקים,  עמדות 'בחן את עצמך', סרטונים שיבחנו האם אתם נוטלי סיכונים ויעניקו הערכה אישית ושלל פעילויות נוספות המתאימות לכל המשפחה. לצד התערוכה תוצגנה שלוש תערוכות נוספות. שתיים מהן תוצר שיתוף פעולה עם האקדמיה לאמנות ועיצוב בצלאל.


מופעים מרתקים, הדגמה מחשמלת סביבה חוויתית לאמיצים וסדנת בנייה מפתיעה!
 

'מסָמְרֵי השיער': הדגמה מדעית משעשעת סביב מוצג ואן דר גרף המצליח לסמר שיער, להעיף אביזרים באוויר וכל זאת באמצעות חשמל סטטי (לכל המשפחה).


סדנת בנייה 'אאוץ'!: כל מבקר בתערוכה יוכל "לנעוץ" מסמר באצבעו ללא טיפת דם אחת..... בנייה ברוח MAKE  אותה יקחו למזכרת (מגיל 4 ומעלה).


בסביבה חדשה וייחודית מבית היוצר של מוזיאון המדע, 'אמיצים על עצים' - מוזמנים הילדים להיות 'על הגובה'. בחצר המוזיאון יוצבו שלושה מבנים מוגבהים שיאפשרו לילדים להסתכל רחוק, לבדוק את הגובה, לצעוד על גשר תלוי, לפחד ולהתגבר על הפחד, לטפס למשש להעז ולהיזהר (מגיל 4 ומעלה).


'מופע החנונים' מופע קרקסי קומי ומרגש לכל המשפחה, ללא מילים ובשיתוף הקהל. צמד "החנונים", הזוג המוזר, מגיע לכבוש את לבבות הקהל. תצחקו יחד איתם ובעיקר עליהם,  תחסירו פעימה מהאקרובטיקה המרשימה ואולי תזכו לעוף איתם על הבמה... 


מופע 'הבסקולה' - מתקן הבסקולה הישראלי – 'נאמבר' אקרובטי חדש שלא נראה כמותו בארץ עם מוסיקה קצבית, הרבה אנרגיה והמון וואו!!!
 

*(המופעים  יתקיימו לסירוגין בחודש יולי בימי שלישי ושבת ובאוגוסט מדי יום. תתקיימנה מספר הופעות מדי יום).

 

סיכון ואתגר בספרי ילדים – פעילות חווייתית

חדר קריאה ססגוני מאויר ובעל אווירה קסומה במוזיאון ובו ספרי ילדים רבים העוסקים באופן ישיר או עקיף בנושא הסיכון. לכל ספר יינתן רקע המסביר את העמדה של הספר בנושא סיכון (זהירות, אתגר, או סיכון מחושב) ונותן רעיונות להורה כיצד לבצע קריאה משותפת. 


*הפעילות בשיתוף המעבדה להתפתחות חברתית, במחלקה לפסיכולוגיה באוניברסיטה העברית בירושלים, בראשות פרופ' אריאל כנפו-נעם.  

 

סיור מודרך למשפחות 'אמיצות
מוזמנים לצאת למסע מרתק בעקבות סיכויים וסיכונים ברחבי התערוכה. תגלו מה עדיף - ללכת על בטוח או להמר? ואיך זה מרגיש ללכת על הקצה? תוכלו לבדוק עד כמה אתם סומכים על עצמכם ועד כמה על אחרים. בפעילות   להפחית סיכונים בעזרת ציוד מגן מיוחד. תעזו להצטרף?

*(פרטים נוספים בעמדת המודיעין, נקודת יציאה לסיור בכניסה לתערוכה)

 

מעוף השמיים – סרט בתלת מימד

היכולת לעוּף היא אחת הנפלאות הגדולות בעולם הטבע. מיליוני יצורים ממריאים מעל ראשינו כיום, תוך שימוש במגוון מדהים של טכניקות כדי להתגבר על הכבידה ולשלוט בסביבתם האווירית. אבל כיצד עשו בעלי החיים את המעבר המדהים מהארץ לאוויר? 'מעוף השמיים' עושה שימוש במידע מדעי עדכני ובאפקטים טכנולוגיים כדי לחשוף ולהציג את הסיפור של האבולוציה של התעופה בקרב בעלי החיים. (קריינות בעברית. 20 דק'. בתשלום נוסף מעל גיל שנתיים: 10 ₪).

 

- הנחות למחזיקי כרטיס תושב 'ירושלמי', חיילים, כוחות הביטחון, נכים, גמלאים, מועדוני לקוחות


- התערוכה הינה פרי אוצרות בינלאומית של שלושה מוזיאוני מדע: Universcience (צרפת), Heureka (פינלנד), Ciencia Viva (פורטוגל) והצגתה מתקיימת במסגרת אירועי עונת ישראל – צרפת 2018.

 

.פרטים נוספים בטל' 02-6544888 /  www.mada.org.il

 

get-tickets
preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text