Attractions Banners - 361

מוזיאון ארצות המקרא


פסטיבל "אנדרלמוזה" במוזיאון ארצות המקרא בתאריך 22.08.2018

     
עד 22.08.2018

"אנדרלמוזה" – רייב האומנויות השנתי של מוזאון ארצות המקרא

 

ביום רביעי, ה-22 באוגוסט יתקיים אירוע הקיץ השנתי של מוזיאון ארצות המקרא בערב חד פעמי אל תוך הלילה הכולל מופע של נגן הג'אז הבינלאומי עומרי מור, מיצגי וידאו ארט, מדיטציית לופר, הופעות ומפגשים עם אמנים - האירוע יחל בשעה 19:30

 

מוזיאון ארצות המקרא מזמין אתכם לאירוע הקיץ השנתי שלו – "אנדרלמוזה". פסטיבל לילי של תרבות עכשווית ברוח מקראית שיימשך אל תוך הלילה ויכלול מיצג וידאו ארט של Mejadra Eyes, הרצאת פרפורמנס ייחודית שצוללת אל התת מודע ועוקבת אחר משמעויות הצבע הכחול באומנות, אופנה, קולנוע וטלוויזיה, מדיטציה בצלילים שתערך על ידי רן גרסון שיעשה שימוש בדיג', לופר וכלים נוספים, מפגש עם אמנים יוצרים בטכניקות מעורבות ובשיאו של הערב הופעה של נגן הג'ז הבינלאומי עומרי מור. החגיגה, הנערכת אחת לשנה ולכבודה המוזאון הופך את עורו ומתפקד כמשכן לאמנויות רב חושיות, תחל בשעה 19:30 ותמשך אל תוך הלילה.

 

בתכנית:

 

19:30: אירועי אמנות ייחודיים בגלריות המוזאון ומפגשים אישיים עם אמנים יוצרים

 

- נוגעות בכחול: הרצאת פרפורמנס ייחודית וחדשה שתוצג לראשונה באנדרלמוזה ותועבר על ידי ענת פיק וד"ר עדינה קמיאן, במסגרתה הצופים יוכלו לצלול אל הופעות הצבע הכחול ביצירות אמנות, באופנה, בקולנוע ועוד אצל אמנים מובילים בתחומים השונים:  הצייר וסילי קנדינסקי, הצייר הפסל והקדר ז'ואן מירו, אמן הנאו-דאדא איב קליין, במאי הקולנוע והטלוויזיה דיוויד לינץ', האמנית העכשווית טרייסי אמין והפסל אניש קאפור. המופע נכתב בהשראת התערוכה החדשה של המוזאון "אל עומק התכלת" שמתחקה אחר מקורות צבעי התכלת והארגמן, ויערך באולם התערוכה.

 

- מדיטציית הצלילים: המוזיקאי רן גרסון ייקח את המבקרים למסע מדיטציה סביב צלילים קסומים ומסתוריים שמשלבים עבר, הווה ועתיד, בהם דיג', לופר, קערה טיבטית ועוד.
 

- מיצג וידאו ארט של האמנית שלומית יעקב מ-Mejadra Eyes: במיוחד לכבוד האירוע יוצרת אמנית הוידאו המוכשרת יצירה חדשה בהשראת הצבע הכחול שתוקרן לראשונה באירוע.
 

- יוצרים בכחול: מפגשים אישיים עם אמנים מתחומים שונים היוצרים בטכניקות מגוונות עם זיקה לצבע הכחול, בהשראת תערוכת "אל עומק התכלת". בין המשתתפים במפגשים אמני קרמיקה, טקסטיל, רישום, צביעת בדים, ציירים, נפחי זכוכית ועוד אשר יציעו לרכוש את יצירותיהם.

 

21:00 -  המופע המרכזי- נגן הג'ז הבינלאומי עומרי מור במופע It's About Time!:


נגן הג'ז הבינלאומי עומרי מור יופיע עם חומרים מתוך אלבום הבכורה שלו. במסגרת המופע, ייקח עומרי את הקהל למסע מוזיקלי בין הבלוז של צפון אפריקה לבלוז של אמריקה. עומרי משלב בין מוזיקה אנדלוסית צפון אפריקאית לבין הג'אז המערבי ויוצר שפה מוזיקלית חדשה שמוגשת בווירטואוזיות יוצאת דופן. עם עומרי על הבמה:  גלעד אברו – בס, אמיר ברסלר – תופים. מתארחים: אלעד לוי - כינור ברך, יוחאי כהן – עוד, שירה וכלי הקשה.

 

מידע נוסף ולרכישת כרטיסים:

 

60 ₪ במכירה מוקדמת |  50 ₪ למנויים  |  70 ₪ ביום האירוע | או בטלפון  02-5611066


תמונות: דויד סעד, יח"צ

get-tickets
preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text