Attractions Banners - 230

הספרייה הלאומית


חנוכה לילדים בספרייה הלאומית בתאריך 06.12.2021

     
עד 06.12.2021

חנוכה לילדים בספרייה הלאומית: מפלצות ויצורי פלא 

30.11 - 6.12

 

במהלך חופשת חנוכה תקיים הספרייה הלאומית פעילות ייחודית לילדים שתוקדש להיכרות עם מפלצות ויצורי פלא בדיוניים מרחבי העולם דרך אוספי הספרייה ואוצרותיה. באמצעות מסע מרתק של משחק ויצירה, יחשפו משתתפי הפעילות לאגדות עם, סיפורי עם ומיתולוגיות שבאות לידי ביטוי באוספי הספרייה הלאומית. כך למשל, ישנן עדויות ואיורים יפים של מפלצות במפות עתיקות מימי הביניים, בספרי הרפתקאות על עולמות בהם חיים יצורי פלא ובכתבי יד מיוחדים המתארים מפלצות ומכשפות כמעט לאורך כל ההיסטוריה המתועדת בכתב. 

 

הילדים גם ילמדו על דמויות ידועות של יצורים כאלו כמו פגסוס - סוס בעל כנפיים החי באיי יוון; עוג - מפלצת מפחידה וירוקה, דמוית אדם; חד קרן - יצור דמוי סוס בעל קרן על המצח; דרקונים ולטאות נושפות אש ועוד. 

 

הם יכירו את סיפורן הייחודי של מפלצות הים ויאתרו אותן על מפת עולם עצומה, יכירו את עולמם המסתורי של המפלצות והיצורים, יגלו את תכונותיהם הפלאיות המבוססות על סיפורי המיתולוגיה וירכיבו ספרון יצורי פלא אישי משלהם.

 

הפעילות מיועדת לגילאי בית הספר היסודי (6-10 ) והיא תתקיים בחללים השונים של הספרייה, במשחק תחרותי, שבסופו תיפתח תיבת אוצר מסתורית. 

 

עלות: 35 ₪ למשתתף (הורה מלווה חייב בכרטיס)

 

הרשמה ורכישת כרטיסים באתר הספרייה הלאומית: http://web.nli.org.il

 

get-tickets
preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text