Attractions Banners - 354

מוזיאון מגדל דוד


סיורים בעקבות בתי קברות בירושלים בתאריך 28.06.2019

     
עד 28.06.2019

בתי קברות בעיר הנצח - סדרת סיורים בעקבות בתי קברות בירושלים

מאי-יוני  2019

 

במהלך השנים ועם התפתחותה של ירושלים נבנו בתי קברות רבים במדרונות ובהרים סביב לה. המצבות והקברים מספרים סיפורים מרתקים על האנשים והמאורעות שהתרחשו בעיר במהלך ההיסטוריה. נצא בעקבות בתי הקברות הירושלמיים למסע בהיסטוריה של העיר ושל המדינה.

 

הר ציון

שישי | 31 במאי | 10:00 

 

סיור בבתי הקברות בהר ציון: חשיבותו הגדולה של הר ציון ליהדות, לנצרות ולאסלאם הופכת אותו לאתר מרתק בו דרים בכפיפה אחת אינספור מסורות, אגדות וגם – בתי קברות. באזור גאוגרפי מצומצם נמצאים בתי קברות השייכים לדתות ולעדות שונות. בסיור נבקר בבית הקברות הקתולי, הארמני, היווני, הפרוטסטנטי, בבית הקברות של משפחת דג'אני, ובבית הקברות היהודי סמבוסקי. נשמע על הפולני שסייע לאצ"ל ונרצח על-ידי הלח"י, על ראש המיסיון הבריטי שהיה גם רב ושוחט, על המערה המסתורית בה נגנזו אבני הכותל וסיפורים נוספים.

 

מדריך: ניר אורטל

מחיר: מבוגר 90 ₪, סטודנט/א.ותיק 80 ₪

מקום המפגש יימסר בעת ההזמנה


 

משייח' באדר לשערי צדק א'

שישי | 14 ביוני | 10:00 

 

סיור בבתי הקברות במערב העיר: שיח' באדר ושערי צדק א' הם חלק מבתי הקברות "הזמניים" שהוקמו בזמן מלחמת העצמאות בירושלים, בתקופה בה קבורה בהר הזיתים הייתה מסוכנת ובלתי אפשרית. בסיור נספר את סיפורם של האנשים שנקברו בבתי הקברות הזמניים, אלה שזכו לקבר כפול ואלה שלא זכו למצבה. נשמע על אלה שלא זכו למנוחה אחרונה ולאחר מלחמת העצמאות הועברו לבתי קברות אחרים בעיר ונבין את מצבה של ירושלים בשנות החמישים.

 

מדריך: יהושע לביא

מחיר: מבוגר 90 ₪, סטודנט/א.ותיק 80 ₪

מקום המפגש יימסר בעת ההזמנה


 

סנהדריה

שישי | 28 ביוני | 10:00 

 

סיור בבתי הקברות בסנהדריה: בשכונת סנהדריה הוותיקה מצויים שני בתי קברות: גן הסנהדרין ובית הקברות המודרני. בסיור נבקר בגן הסנהדרין ונשמע על הקברים המיוחסים לימי בית המקדש השני, על זיהוי קבר הסנהדרין ועל בית הקברות העתיק בעת החדשה. נמשיך אל בית הקברות המודרני, שהוקם במאה ה-20, נשמע על הסיבות להקמתו, על האנשים הראשונים שנקברו בו ועל הדמויות המפורסמות שנטמנו בו במהלך השנים.

 

מדריך: שמואל בהט

מחיר: מבוגר 90 ₪, סטודנט/א.ותיק 80 ₪

מקום המפגש יימסר בעת ההזמנה


 

 

- משך הסיורים כ- 3 שעות
 

הרשמה לסיורים במרכז ההזמנות 2884* או באתר האינטרנט. שעות פעילות מרכז ההזמנות בימים א'-ה' בין השעות 08:00-16:00
 

הודעה על מקום המפגש תישלח בדוא"ל לאחר ביצוע הרישום
 

מומלץ להגיע עם נעליים נוחות
 

ביטול הרשמה:

עד 4 ימי עבודה לפני מועד המפגש – ללא דמי ביטול

4-1 ימים לפני מועד המפגש – 50% דמי ביטול

ביטול ביום המפגש – דמי ביטול מלאים
 

מוזיאון מגדל דוד שומר לעצמו את הזכות לבצע שינויים בתוכנית/ בסדרות, להחליף ו/או להוסיף מרצה. עקב אילוצים בלתי צפויים יתכנו שינויים במועדי המפגשים במקרה זה ייעשה כל מאמץ על-ידי מגדל דוד להודיע לכל הנרשמים על השינוי מבעוד מועד.

get-tickets
preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text