אירועים בירושלים

חמשושלים


חמשושלים בתאריך 31.12.2018

עד 31.12.2018


פסטיבל החורף של ירושלים – חמשושלים


בירושלים יודעים לתת כבוד לבואו של החורף, כי כאן לא חוששים מקצת קור, רגילים לגשמים ואפילו שמחים על פתיתי השלג הלבנים ולכן תחילת החורף מהווה סיבה למסיבה ואתם מוזמנים לחגוג איתנו בפסטיבל חמשושלים. פסטיבל חמשושלים מתקיים ברחבי העיר ירושלים מידי חודש דצמבר וכולל ארבעה סופי שבוע של תרבות, מופעים, תערוכות, סיורים, בילויים ואטרקציות עד השעות הקטנות של הלילה. האירועים מתקיימים לרוב ללא תשלום או במחירים אטרקטיבים במיוחד, כולל מבצעים על מחירי הלינה והאטרקציות בעיר, מה שמעודד את בואם של אלפי מבקרים הממלאים את סמטאות העיר, המסעדות, בתי הקפה, השוק והאטרקציות השונות ופשוט חוגגים. 

ה
פסטיבל הינו מהותיקים בעיר והוא החל את דרכו ביוזמת עיריית ירושלים, הרשות לפיתוח ירושלים והמשרד לירושלים ומורשת במטרה לעודד את תיירות החורף, להוכיח שבחורף ירושלים לא נרדמת או מנומנמת ובעיקר לשמח את תושבי העיר, כן גם בעונה הפחות חמימה וחופשית.  הרעיון שמאחורי הפסטיבל הנו שכל סופ"ש ייעניק למבקרים חוויה תרבותית סוחפת ויאפשר ליהנות ממגוון אירועים הפרוסים בעיר כגון מופעי מוסיקה, הצגות תיאטרון, קברט, תערוכות, הרצאות, מסיבות, אתרי תיירות פתוחים ועוד.
 

גם בצד הקולנרי תוכלו ליהנות מתיירות קולינרית משובחת ויוצאת בדופן בעיר המציעה את כל העולמות על מגש אחד. מבחינת הלינה, אל חשש כי את סופי השבוע הללו תוכלו לבלות באחד ממתי המלון שבירושלים אשר התגייסו גם כן למאמץ החוויתי ומעניקים לינה במחירים מיוחדים. 

 

בסופו של דבר, גם בחורף ירושלים דואגת להישאר אקטואלית מתמיד ולהעניק לכם סופי שבוע של חוויה, אטרקציה, קולינריה ובילוי.  

 


 

צילום: שמואל כהן, הדר בשארי, פלאש 90, יח"צ

preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text