City of David Jerusalem

עיר דוד


קיץ בעיר דוד: חוויה לכל המשפחה בתאריך 26.08.2015

עד 26.08.2015

 


כרטיס משולב מודרך: בקניית כרטיס מודרך לסיור בעיר דוד תקבלו כרטיס נוסף לפעילות מודרכת במחיר 5 ₪ בלבד!


ניתן לבחור פעילות מבין הפעילויות המוצעות:

החוויה הארכיאולוגית בגן הלאומי עמק צורים - חוויה משפחתית מקסימה והתנסות ארכיאולוגית מהנה

"אמת המים החשמונאית" - הרפתקה במעבה האדמה ברכס ארמון הנציב

פטרה של ירושלים-סיור מודרך אל מצבות הפאר בערוץ הקדרון


לפרטים ורכישה: מרכז ההזמנות 02-6268700  שלוחה 1




הר הזיתים: חוויה ארכיאולוגית בגן הלאומי עמק צורים - מרגישים בידיים את ההיסטוריה של ירושלים

 

אין דבר יותר מרגש מלמצוא מטבע מתקופת בית המקדש, לחשוף ראש חץ צלבני או אבן פסיפס מהתקופה הממלוכית , כל אלו מסתתרים בעפר שהוצא מהר הבית ולכם יש הזדמנות לגלות אותם. בואו להיות ארכיאולוגים ליום אחד ולהשתתף בפרויקט של הצלת שרידי הר הבית. המשתתפים עוברים הדרכה מרתקת על תולדות הר הבית והמקדש ולאחר מכן  חושפים בעצמם את השרידים הקדומים.

לפרטים נוספים

 

משחק ניווט בגן לאומי עמק צורים - עם אפליקציה מתקדמת ביד אחת ומפה מאתגרת ביד השנייה תצאו למשחק ניווט מלמד ומהנה לכל המשפחה!

 

במהלך המשחק תלמדו את קורותיה של ירושלים, תכירו את  עמק צורים והסיפור אודות אוצרות הר הבית, בחוויה ירושלמית המשלבת טכנולוגיה, ידע ואתגר. הפעילות מתאימה לכול המשפחה ואינה כרוכה במאמץ גופני!

לפרטים נוספים


ארמון הנציב: סיור בעקבות המים לירושלים (באמת המים החשמונאית-טיילת האז)

 

איך הביאו את המים לירושלים בימי קדם? שתי אמות מים מפוארות הוקמו מבריכות שלמה שליד בית לחם והובילו מים אל בית המקדש.  הצטרפו לסיור לאור פנסים בתוך בטן האדמה בשרידי ה"אמה התחתונה " והכירו מקרוב את מערכות המים הקדומות והמסתוריות של ירושלים.

 

לפרטים נוספים

 

יער השלום: רכב העתיד בשבילי העבר - סיור על גבי רכינוע  (segway)


בואו להכיר את שבילי ירושלים בדרך אחרת! בואו להתגלגל עם הסגווי בשבילי ירושלים, מול נוף עוצר נשימה, תיהנו מחוויה ירושלמית של טכנולוגיה מתקדמת ומפגש עם נופיה הקדומים של ירושלים. במהלך הסיור תיהנו מהדרכה חווייתית של צוות ההדרכה שלנו ותחשפו לזווית חדשה של ירושלים שלא הכרתם!


לפרטים נוספים

חדש בירושלים - סיור באופניים חשמליים אל יד אבשלום
 

חוויה ירוקה בירושלים העתיקה. סיור חדש מיער השלום סמטאות ציוריות ותצפיות קסומות אל עבר המונומנטים העתיקים של יד אבשלום. בסיור נכיר את עמק הקדרון אשר שוכן בין הר הזיתים להר הבית באופניים חשמליים המאפשרים לראשונה סיור במסלול ייחודי זה. ביד אבשלום נהנה מאתנחתא מוזיקלית של צלילים קדומים. עלו על האופניים והתניעו את החוויה החדשה מבית עיר דוד!

 

לפרטים נוספים

 

רצים לירושלים- משחק ניווט משימתי לכל המשפחה

 

למקומות, היכון, צאו לדרך! מסע בזמן בין שביליה של טיילת ארמון הנציב במשחק ניווט מאתגר לכל המשפחה. לוקחים מפה, פותרים את החידה ומתקדמים לנקודה הבאה. חושבים שאתם מכירים את ירושלים? נראה אתכם...

 

לפרטים נוספים

פיינטבול ירושלים - משחקי מלחמה ביער השלום


"אקשן" ביער השלום - משחק מלחמה תחרותי ברובי צבע אוהבי אקשן הגעתם למקום הנכון! מתחם הפיינטבול מחכה לכם ביער עם הרפתקת אקשן מטורפת! עולים על מדים, ויוצאים לקב עם רובי צבע במתחם מאתגר במיוחד.

לפרטים נוספים

 

סיור עיר דוד המקראית - מסע בזמן אל המקום שבו הכל התחיל


בואו לגלות את סודותיה של ירושלים המקראית, ללכת בעקבות נביאים ומלכים במקום בו התרחשו רבים מסיפורי התנ"ך, לעבור במעברים תת- קרקעיים דרכם נכבשה העיר, לרדת אל המעיין הנסתר שבו הומלכו מלכים, וללכת במימי נקבת חזקיהו לאור פנסים. הצטרפו למסע קסם מסתורי בין פירים חומות וביצורים קדומים בעיר דוד, המקום בו נולדה ירושלים.

לפרטים נוספים 


"עיר דוד פינת הכותל"- מסלול חדש המחבר תקופות בירושלים

 

סיור חדש בעיר דוד, המחזיר אותנו לימי הבית השני, ומאפשר בעקבות התגליות החדשות, לפסוע בעקבותיהם של עולי הרגל שבאו לירושלים בשלושת הרגלים. ירושלים של סוף ימי הבית השני נודעה כעיר מפוארת בקנה מידה עולמי. כעת, בעקבות החפירות החדשות, אתם מוזמנים להלך בה, לחוש אותה ולהתרגש בין סמטאותיה.
 

לפרטים נוספים


חדש: חוויה מיוחדת לילדים - לסייר עם דידי בעיר דוד


דידי בובת הנבל הקסומה של עיר דוד מזמינה את הילדים לסיור מרתק! יחד עם דידי נצא להרפתקה מצחיקה ומרגשת בשביליה של ירושלים הקדומה. הסיור עם דידי מחכה לכם בכניסה לאתר ויוביל אתכם לחוויה משעשת מחכימה ומלמדת. הסיור בהדרכת שחקן ובובה משעשעת.

 

לפרטים נוספים


לילות בעתיקות - סיורי ערב בעיר דוד

 

הלילות בעיר דוד מזמינים אתכם למפגש מרתק של חושך, אור והיסטוריה עם רדת החשכה מוארת עיר דוד באור חדש ומעניקה לכם סיור ייחודי בין העתיקות. צלילי נבל קסום ינעימו למבקרים בדרכם אל קריית השלטון הקדומה ואל המיצג האמנותי המוקרן על העתיקות ומספר את סיפורה של העיר. הצטרפו למסע חווייתי בין חושך לאור, בין עבר והווה, בין שקט לצליל בעיר דוד.

 

לפרטים נוספים
 

מיד אבשלום לנקבת השילוח
 

חוויה קיץ חדשה ומסובסדת בעיר דוד -  מסלול חדש בעמק המלך ובנקבת חזקיהו. בואו לטעום הקיץ את טעמה של חוויה חדשה. שילוב של מסלול המים המוכר והטוב של נקבת חזקיהו בעיר דוד עם ביקור מהנה בעמק המלך המקראי, בו חלפו עולי הרגל בדרכם אל בית המקדש בימי המקרא.  המסלול מתחיל בתצפית מרשימה אל הר הזיתים מתחנת המידע של הר הזיתים. 

 

לפרטים נוספים

"פטרה של ירושלים" - סיור מודרך אל מצבות הפאר של נחל קדרון


ערוץ הקדרון חותר ומפריד בין עיר דוד לבין הר הזיתים היה במשך דורות הגבול של ירושלים הקדומה. בימי בית שני נחצבו בקדרון מצבות קבורה מפוארות ומרשימות  המוכרות כיד אבשלום, קבר זכריה וקבר בני  חזיר,  בואו אתנו לחוויה מרתקת בנוף עתיק עוצר נשימה בינות אתרים המספרים את סיפורו של הקדרון ותהינו מהצגה למרגלות יד אבשלום ומצללי ניגון אותנטיים.

 

לפרטים נוספים


חדש בעיר דוד: טביעת מטבעות מחצית השקל


מטבע מחצית השקל שלכם! בזמן המקדש כל אחד הביא מטבע של מחצית השקל לטובת פיתוח בית המקדש. היום יש לכם הזדמנות נדירה ליצור בעצמכם העתק של מחצית השקל ע"פ המטבעות הרבים שנמצאו בסביבות המקדש. במתקן ההטבעה שלנו יכול כל אחד להכין בעצמו מטבע, ולשמור אותו כמזכרת מיוחדת ורבת משמעות מירושלים הקדומה.

 

מחיר: 10 ₪ שעות פעילות: בימים א'-ה' בין השעות 11:00-18:00 


preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text