אירועים בירושלים

כרטיס משולב למוזיאונים בירושלים


כרטיס משולב למוזיאונים בירושלים בתאריך 05.08.2014

Tuesday aug 5th

שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין מוזאון ארצות המקרא, מוזאון ישראל ומוזאון המדע יאפשר למבקרים ליהנות מחוויה המשלבת תחומי עניין שונים ופעילויות לכל הגילאים בקריית המוזאונים בירושלים.


המוזיאונים, אשר ממוקמים בקרבה רבה זה ליד זה הכריזו לאחרונה על השקת כרטיס משולב מיוחד אשר ברכישת כרטיס במחיר מלא לאחד המוזאונים יקנה זכאות להנחה משמעותית בכניסה לשני המוזאונים הנוספים בקריה.


בצעד זה, מבססים המוזאונים את שיתוף הפעולה הרעיוני ביניהם ומקדמים יצירה של מרחב תרבותי, עשיר ומגוון במקום מושבם הגיאוגרפי. למבקרים באזור, תתאפשר באמצעות הכרטיס המשולב, חוויה מגוונת המתאימה לילדים ולמבוגרים כאחד, שבה כלולים 3 מוזאונים ייחודים ומובילים, כל אחד בתחומו, בארץ ובעולם. בכך, ירושלים מצטרפת לערים מרכזיות אחרות בעולם, כגון ניו יורק, ברלין ופריז אשר בהן קריית מוזאונים שוקקת הפועלת בכל ימות השנה ובה מבקרים רבים, תושבי המקום ותיירים מכל העולם.


עם הצגת כרטיס כניסה לאחד המוזיאונים, בטווח של עד שבוע מזמן הרכישה, תינתן הנחה של25% למוזאון המדע, 20% בכניסה למוזאון ארצות המקרא, והנחה של 15% בכניסה למוזאון ישראל. בשלב זה יפעל הכרטיס במתכונת פיילוט עד לסוף חודש אוגוסט. 


get-tickets
preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text