רדיו ירושלים 101 FM


גו ברירת מחדל - 1

החל מ-

מידע כללי

רדיו ירושלים החדש החל בשידוריו לאחר שזכה במכרז הרשות השניה והחליף את הבעלים הקודמים.

רדיו ירושלים החדש (מכל התחנות האזוריות) ראוי לציין הוא היחיד שזכה להחליף תחנה קיימת ששידרה 13 שנים בבירה.

רדיו ירושלים החדש מביא רוח חדשה קולות חדשים וטון עדכני לבירה.


הוא פונה לכל המגזרים בכל הגילאים ומצליח לפצח את רצון המאזינים בתוכניות מוזיקה, מלל, אקטואליה, ספורט, חדשות, דת ומסורת, מיסטיקה ושעשועונים.


מדיית הרדיו היא חזקה מאוד באזור ירושלים והסביבה בשל הסיבה שרדיו ירושלים הינו רדיו אזורי יחיד ובלעדי.  הפרסום בתחנה נעשה באמצעות ג'ינגלים, תשדירי חסות, תוכניות מקצועיות, קד"מ, ופינות תרבות, ספורט וכלכלה.


בתחנה משדרים מיטב  האנשים  והשדרים  שעוזרים לידם מפיקים ועורכים  זריזים ומוכשרים:

בין השדרים והמגישים חשוב לציין את אבי רצון, ירון אילן, אלעד עמדי, אלי אוחנה, איילון בן יוסף , מישל דיין, ירון ליבנה, אטילה שומפלבי שלום אורן ועוד רבים וטובים אחרים. כל אחד מהשדרים מביא את סגנונו, יחודו, טעמו וכישרונו וביחד כולם הופכים למקהלה והרכב שהופך את רדיו ירושלים לרלוונטי ומעניין לתושבי ירושלים והסביבה.

 

התחנה משדרת 24 שעות ביממה  מגוון תוכניות לציבור הירושלמי  החל מקריאת העיתונים בבוקר ותוכנית האקטואליה של אבי רצון דרך התוכניות של ירון אילן ואלעד עמדי שעוסקות במוסיקה עכשווית בשיתוף מאזינים , יומן הספורט המקומי יומן החדשות המקומי והארצי העברת חדשות בכל שעה עגולה ושידור מהדורת החדשות של ערוץ 10 בשמונה בערב, תוכניות לצעירים, שידורים חיים, שידורי ספורט חיים וגולת הכותרת "שבת של כדורגל" של ליגת העל.

התחנה ממוקמת בגן הטכנולוגי במלחה בסמוך לקניון ולאצטדיון טדי והיא מעורה בקהילה ודלתה פתוחה לרחשי לב הציבור.


קהל הלקוחות המפרסמים ברדיו מורכב מלקוחות מקומיים ולקוחות ארציים כגון: פלאפון, שלמה SIXT, WINWIN, נטוויז'ן, FOX, אייס קנה ובנה וכו'. בעל התחנה הוא איש העסקים ג'קי בן זקן שהתחנה הפכה עבורו ליהלום שבכתר. נציג הבעלים הוא גדי קסטיאל. היו"ר הוא משה שלונסקי והמנכ"ל ומנהל התוכן הוא שלום אורן אשר שניהם בעלי נסיון רב ונרחב בכל הקשור לתקשורת אלקטרונית.

 

preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text