אירועים בירושלים

פסטיבל הולגאב במעבדה


פסטיבל הולגאב במעבדה בתאריך 18.12.2010

     
Saturday dec 18th

פסטיבל הולגאב במעבדה: 

 

המעבדה מציגה את הפסטיבל האתיופי הולגאב. במהלך הפסטיבל יוצגו שלוש הופעות מאת תיאטרון הולגאב האתיופי-ישראלי במעבדה בשיתוף עם בית הקונפדרציה. 

 

הבית של מתוקו

מוצאי שבת, 18.12.2010, שעה 20:00

 

סיפורו של האזרח הקטן מתוקו מלסו, שרצה לקיים את הבטחתו לאמו המנוחה ולהתחתן עם כלתו היפה. לתדהמתו, מתוקו מגלה שביתו נעלם כלא היה וכלתו בתוכו. מתוקו אינו מתייאש. הוא שם מבטחו בממשל, כותב מכתבים ונוסע ברחבי מדינת ישראל בעקבות הבית, הכלה והבטחותיו של הפקיד הבכיר זיו. בכל תחנה ברחבי ישראל נגלים לעיניו של מתוקו מראות לא נעימים, אך דבר אינו עוצר את האיש החביב, שכותב עוד מכתב ואחריו עוד מכתב ואז עוד...

הצגה סוריאליסטית ורוויית געגועים, עתירת שירים, מוסיקה, ליצנות ותיאטרון פיזי על פי מיטב המסורת של התיאטרון האתיופי-ישראלי הולוגאב.

 

תרת תרת

יום שני, 20.12.2010, שעה 20:00

 

תרת תרת הוא סיפור אתיופי. המחזה חוקר את סיפורם של מהגרים אתיופים שמתאמצים להסתגל לסביבתם החדשה דרך סיפורים ושירים, רק בכדי למצוא את עצמם יותר ויותר שקועים בזהותם הישנה. 

 

חולת אהבה

מוצאי שבת, 25.12.2010, בשעה 19:00 ו -21:30 

 

קבוצת הולגאב בשיתוף עם משרד קליטת העלייה מציגים את ההפקה "חולת אהבה": הופעת תיאטרון ומחול בה שלוש נשים וגבר אחד אורגים יחדיו סיפורי אהבה אורבניים מתוך הטקסט של שיר השירים. המופע נע בין הריאליסטי לאקספרסיבי, ובין תנועה לנשימה. 

 

get-tickets
get-tickets

רחוב דרך חברון 28

preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text