אירועים בירושלים

10

אירועים

בירושלים


ירושלים מציעה בכל רגע נתון עשרות אירועים, הופעות, ודברים שאפשר לעשות. בוקר, צהרים, ערב ולילה. קרוב ל-200 אירועים שונים מתקיימים בעיר כל יום, כולל תערוכות, אירועים לילדים, פסטיבלים, סיורים, הצגות, מופעים, הרצאות ומסיבות. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להחליט באיזה אירוע בא לכם להשתתף ולחפש אותו כאן בלוח האירועים שלנו. מרבית מוסדות התרבות והמוזיאונים המובילים בירושלים משתתפים בו באופן תדיר ותוכלו לקבל דרכו מידע עשיר ומעודכן על מה שקורה בירושלים. בילוי מהנה.

עדכון חשוב על מה שקורה בירושלים >>

קבוצה‎ אירועים
לחצו כאן למסננים נוספים
חיפוש מהיר אירועים

מחיר לכרטיס

₪0 ₪0


סוג האירוע


מיקום


מתקנים



go

מה לעשות בירושלים

למעלה מ-2000 כתבות והמלצות

לא נמצאו תוצאות להצגה

more
preloader
preloader

ירושלים אירועים מפה

הדפס
בשנים האחרונות הפכה ירושלים מעיר שבאים אליה פעם בשנה ליריד חוצות היוצר, לעיר שמציעה את המבחר הגדול והמגוון ביותר של אירועים בישראל. עשרות אירועי דגל מתקיימים בירושלים מידי שנה, וחלקם כבר הפכו לחלק ממסע התרבות של ישראלים המגיעים לירושלים כדרך קבע כדי לצרוך אירועים והופעות כמותם אפשר למצוא רק בירושלים. אחד הדברים המיוחדים ביותר בהיצע האירועים והמופעים בירושלים הוא הרב גוניות שלהם. הם מייצגים את ירושלים גם בחתך העושר התרבותי והאתני שלה, וגם מתקיימים במקומות היפים והמיוחדים ביותר בעיר - בין אם בתוך העיר העתיקה, בבריכת הסולטן או בגן סאקר.

מעגל האירועים השנתי בירושלים כולל אירועי דגל שנתיים כמו פסטיבל האור שמתקיים בירושלים כל יוני ומביא אל ירושלים מאות אלפי מבקרים המתחקים אחר מיצגי אור ותאורה מרהיבים כמותם לא ניתן למצוא בשום מקום אחר בישראל, העושים שימוש בחומות העיר העתיקה והמבנים ההיסטוריים והעתיקים ביותר בעיר כמצע יפיפייה ונפלא לתאורה המיוחדת. אירוע נוסף שהפך לאירוע דגל הוא מרתון ירושלים המתקיים בעיר מידי שנה בחודש מרץ, ומביא אל ירושלים אלפי רצים מכל העולם הבאים לעשות את אחת מריצות המרתון המאתגרות וקסומות שיש. חודש אוגוסט נחשב לאחד החודשים עם היצע האירועים והפעילות הגבוה בכל חודשי השנה, עם יריד חוצות היוצר המסורתי, פסטיבל הבירה בגן העצמאות, פסטיבל היין במוזיאון ישראל, ליין מסיבות רחוב לצעירים וצעירים ברוחם המתקיימות במרכז העיר ועוד.

אבל ירושלים היא לא רק עיר של אירועים גדולים, היא גם במידה רבה מאוד עיר של אירועים קטנים יותר, אפילו נישתיים, שמאחוריהם עומדת השכבה היצירתית והדינמית של העיר. יוצרים צעירים, אומנים, להקות מקומיות, רקדנים, נגני ג׳אז ומוסיקה חסידית, יהודים, ערבים, דתיים, חילוניים, מזרחים ויוצאי אתיופיה, כולם מייצרים ויוצרים בירושלים תרבות ואומנות ייחודית, והופכים את תחום האירועים בירושלים לרקמה עשירה ומיוחדת.

חלק גדול מהאירועים וההופעות בירושלים הם אירועים שפונים לקהל הילדים המתגורר ומבקר בעיר. כמעט בכל מוזיאון בירושלים תוכלו למצוא תערוכה או פעילות המתאימה לילדים, וחלק מהמוזיאונים כמו מוזיאון המדע או מוזיאון מגדל דוד, מציעים גם פעילויות מובנות במיוחד לקהל הצעיר בחופשת הקיץ וחלק מחופשות החגים. לצד המוזיאונים בעיר, תוכלו למצוא אירועים לילדים גם בקניון ירושלים (מלחה), שמקיים לוח פעילות עשיר במיוחד לקהל הצעיר.

בשיתוף פעולה עם
לוגו בוקינג.קום
לוגו AirBNB
לוגו טריפאדוויזר
לוגו סיטי דיסקוברי
יס פלאנט
Text text text