יום כיף אתגרי בירושלים


גו ברירת מחדל - 1

החל מ-

מידע כללי

אדרנלין ירושלמי הוא לא מילה גסה. ירושלים מציגה גם צד הרפתקני ויש בה מקום לאתגרים ספורטיביים. אם המחשבה הראשונה שעוברת לכם בראש מול הכותל היא איך אפשר לטפס עליו וגשר המיתרים נראה לכם מעולה לבנג'י, כנראה שאתם הרפתקנים מלידה או מכורים לאקשן. גם בירושלים תוכלו למתוח את קצה גבול היכולת וליהנות מאתגרים ספורטיביים מרגשים. אז אם אתם מחפשים יום כיף אתגרי לקבוצה בירושלים, לבשו בגדים נוחים, נעליים סגורות ובואו להתמודד עם אתגרים שימריצו לכם את מחזור הדם.

 

נתחיל בסיור בירושלים על אופניים. ירושלים נראית רגועה יותר ממרומי הכידון. הרוח שתלטף אתכם והאתרים שתגיעו אליהם במהירות ללא צורך בפקקים וצמתים עמוסים, יתנו לכם אפשרות לעצור ולחוות מחדש את ירושלים דרך הרגליים. למרות הסטיגמה של עליות קשות וירידות חדות, מסלול נכון יכול להפוך טיול באופניים לחוויה כיפית ולא מעייפת מדי. יש סיורים מיוחדים בכוללים טיולי אופניים בשבת ורכיבה בסמטאות העיר העתיקה. להכיר את ירושלים על שני גלגלים, זה גם בריא, גם שווה וגם מגבש.

 

אם נראה לכם שלקבוצה שלכם יתאים משהו פחות מאמץ, קחו אותם לטיול ברכינוע או בשם הפופולרי שלו - ה"סגווי". הסגווי הוא חוויה מוטורית וחדשנית, הוא קל ובטוח לנסיעה ולאורך המסלול ניתן להגיע לנקודות תצפית מרהיבות על העיר ובזווית קצת אחרת. נסיעה בסגווי מעלה באופן אוטומטי חיוך על הפנים ותחושת ריחוף קלה. הרוכבים חובשים קסדות ומלווים במדריך צמוד. מומלץ לבוא עם מצלמה שתוכלו להעלות אחרי לפייסבוק.
 

צחקתם, נהניתם? זה הזמן לנשום אוויר פסגות. באצטדיון טדי המפורסם, עמוק מתחת ליציע המזרחי ושלטי "ברוכים הבאים לגהנום", נמצא קיר ירושלים המכיל מעל  700 מ"ר של שטחי טיפוס. יש אזורי טיפוס למתחילים בכל הגילאים וגם קיר טיפוס מפחיד של 21 מטר. כל משתתף בקבוצה יוכל לבחור בשטחי בולדרינג לטיפוס בגובה נמוך (הכל יחסי) מעל מזרנים ובכלל לאתגר את כוח המשיכה ואת פחד הגבהים שצץ בכל פעם במחלף נתב"ג.  הטיפוס על הקירות הגבוהים מתאפשר בליווי צמוד של מדריכים שגם ידגימו לכם כיצד לעשות זאת נכון. המקום מציע גם טיפוס בשיטת הטופ-רופ כלומר השתלשלות  עם חבל במורד הקיר וחנות בה תמצאו אביזרים לאלו שרוצים לנסות את זה בבית. בילוי קבוצתי במקום הוא מלא אדרנלין וכיף ותוכלו להתאושש ממנו אחר כך בארוחה טובה במסעדה ירושלמית קרובה.
 

מחפשים ריגושים נוספים? מה עם טיולי טרקטורונים לכל הקבוצה, פעילות סנפלינג מגבשת, מסע אל בטן האדמה וההיסטוריה במנהרות הכותל ועיר דוד. את כל זה ועוד תוכלו לקבל רק בירושלים, במסגרת יום שאתם והקבוצה שלכם לא תשכחו.

 


 

יום כיף אתגרי בירושלים הוא חוויה ספורטיבית לכל קבוצה ואנו כאן כדי לסייע לכם בבחירת מקומות וסיורים מתאימים. כאתר המוביל בנושאי תיירות ואירועים בירושלים, אנו מכירים את מגוון האפשרויות, עומדים בקשר עם מרבית חברות ההפקה והתיירות בעיר ויכולים להמליץ לכם על האופציה הטובה ביותר ליום הכיף שלכם בירושלים - כל זאת ללא כל התחייבות או תשלום מצדכם. צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם.

 

 

יום כיף בירושלים

 

preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text