סיורים וטיולים בירושלים

סיור מתוק בשוק מחנה יהודה


מידע כללי

יש אנשים שיהרגו בשביל שוקולד וכאלו שימכרו את נשמתם עבור כוס קפה. אלו וגם אלו מכורים לטעם, לארומה ובמיוחד לעובדה שלעולם זה לא יספיק. איפה עוד בירושלים תוכלו למצוא קפה משכר, שוקולדים ומאפים מתוקים שרק יצאו מהתנור ללא נקיפות מצפון? התשובה ברורה. בשוק מחנה יהודה המבחר כה רב שאי אפשר שלא לרצות לגעת ולטעום. הנה הצעה שאי אפשר לסרב לה, תבלו.

 

מאפיית מרציפן מרחפת לה בכניסה לשוק מרחוב אגריפס. אם אתם לא מבינים במה מדובר, פשוט תגיעו, תעצמו עיניים ותנשמו עמוק. לא לגעת, זה חם, זה טרי וזה טעים להפליא. שורות שורות של מאפים טריים מכל הסוגים יחכו לכם בציפייה מתוקה. מאפיית מרציפן היא שם דבר בעולם המאפים הירושלמי. יש ירושלמים שלא מוכנים לוותר על קניות לשבת מבלי לקחת מבחר טעימות כשבדרך כלל מתחסלות עוד לפני שהאוטובוס מגיע. גם תיירים מחו"ל מכירים את המותג הירושלמי ומקפידים לבקר בו רגע לפני שמתחילים בקניות.

 

עם שוקולד שעוד נמס בפה ושקית מלאה בשביל הפיגורה, נעלה ברחוב מחנה יהודה ונפנה אל רחוב התות. חדי האף שביניכם כבר הבחינו בחנות קטנה המסומנת משני צידיה בגביעי גלידה מזמינים. זוהי הצו'קולטל (במלעיל), בוטיק שוקולד עבודת יד, גלידות וקפה איטלקי אמיתי. כאן אפשר לממש פנטזיות ילדות מבית דיסני כמו כפיות משוקולד, ליקרים ושוקולד במגוון צורות וטעמים. במקום יש גם כסאות ושולחנות ותוכלו לחלוץ רגליים, ליהנות מרגע של מנוחה ונחת ולזמזם לכם שיר מתוק.

 

עוד לפני שנקיפות המצפון משתלטות עליכם, תוכלו ללכת ולשתות מיץ בריא וגם מתוק, בדוכן המיצים המפורסם של עוזי אלי. עוזי, או בכינויו איש האתרוגים, יכין לכם מיץ מרענן וייחודי. "כמה שזה טעים", תגידו לעצמכם בזמן שאתם שותים מיץ קנה סוכר או את מיץ האתרוגים הידוע וזה באמת בריא וגם טעים, תשאלו את עוזי. בהמשך רחוב האגוז תמצאו את "קפה עדין" שם תוכלו להצטייד בתערובות קפה מיוחדות בכדי שיהיה מה לספר לנכדים.

 

בטוויסט מרענן ולמען הקינוח, תוכלו לצאת לרחוב עץ החיים שם תחפשו את "הבלנדר". לא מדובר כמובן במכשיר שכל עקרת בית מניפה בגאון אלא בגלידרייה שתוכלו ליצור בה גלידה בהרכבה אישית. יש כאן גלידות על בסיס סויה ואפילו ללא סוכר עם מגוון תוספות מפירות ועד שוקולדים. לשומרי הכשרות מביניכם, תוכלו למצוא כנאפה כשרה במאפיית "פילאס" הסמוכה וכמובן עם מבחר של מאפים מתוקים וגם מלוחים. יש בשוק עוד מגוון מקומות קטנים ומתוקים אך כדי לגלות אותם, תצטרכו לשאול אותנו, אז מהר – לפני שיתקרר.

 

כאתר המוביל בנושאי תיירות ואירועים בירושלים, אנו עומדים בקשר עם מרבית חברות ההפקה והתיירות בעיר המובילות סיורים במגוון טעמים בשוק מחנה יהודה. אנו יכולים להמליץ לכם על האפשרות הטובה ביותר לסיור שלכם - כל זאת ללא כל התחייבות או תשלום מצדכם. צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם.

 

חשבנו שתמצא בזה עניין
preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text