סיורים וטיולים בירושלים

סיור מסעדות מזרחיות


מידע כללי

ישיבה במסעדה מזרחית מעוררת באופן מידי תחושה של בית: פשטות, שירות אישי ואוכל בגובה העיניים. גם אם התפריט לא מתהדר בשמות מפוצצים, המסורת מנצחת ויעידו על כך עשרות ירושלמים גאים. בירושלים באופן טבעי צמחו מסעדות מזרחיות שהפכו למיתוסים ופונות אל המכנה המשותף של כל הסועדים – אוכל טעים ופשוט.

בירושלים כמו בירושלים, יש מקום שבולט מעל כולם והיא מסעדת פינתי. פינתי היא חלק מההיסטוריה הירושלמית והאכילה דור שלם שדרש חומוס. גם כשהפך לרשת גדולה, פינתי בסניף הירושלמי המקורי נותר צנוע ושומר על המסורת הקולינרית המפוארת. אי אפשר לשבת בפינתי בלי לאכול חומוס ורצוי עם בשר אך המנות העיקריות ובמיוחד הדג המבושל או המוסקה הן אגדיות לא פחות. היושבים בפינתי מתחלפים כמו סרט נע - אוכלים, גומרים, הולכים. תאמינו לנו שלא תרגישו איך הזמן עובר, ככה זה כשנהנים.

 

לא רחוק משם, בתחילת רחוב שמאי שוכנת מסעדה המתחרה על כתר החומוס הטוב בעיר. למסעדת טעמי באים בעיקר בגלל החומוס וחוזרים שוב ושוב. בנוסף תוכלו להזמין מנות בשר ואפילו אגרול. המשפט האלמותי "לא ללעוס, לבלוע" מיוחס לאלברט הבעלים ז"ל, ונועד לזרז את הסועדים לפנות את המקום לרעבים שממתינים בחוץ. משאל רחוב ירושלמי מהיר ימקם את טעמי במקום הראשון בחומוס ומי אנחנו שנתווכח?

 

אל מסעדת "דארנה" המרוקנית מגיעים דרך רחוב החבצלת והיא חוויה בלתי נשכחת לאלו שרוצים לטעום מעולם אחר. העיצוב מדהים ומקורי והמלצריות לבושות בבגדים מסורתיים. אל תחמיצו ביקור במרתף היינות הסודי שמתחבא מאחורי דלת סתרים. התפריט כולל את מיטב המטבח המרוקני כמו קוסקוס, מרק מסורתי ועשיר ובשר ודגים שהוכנו בטאג'ין על גחלים. הקינוחים כוללים עוגיות מרוקניות וגם תה נענע. גם מי שלא נולד במרוקו ולא חוגג את המימונה, יגלה אוכל מסורתי שעושה חם בלב.  

 

מחוץ למרכז העיר תמצאו עוד מסעדות מזרחיות טובות ואיכותיות. מסעדת הטאג'ין בתלפיות מובילה בבישולים מרוקנים אותנטיים וכמוה מסעדת אל מרקש ברחוב דוד המלך. אזור התעשייה של תלפיות מלא גם בסטיקיות מפורסמות וחומוס איכותי.  במזרח העיר נוכל להמליץ על בית הקפה פטרה בסמוך למוזיאון רוקפלר שמגיש מגוון של בשר על האש ואוכל מזרחי מהשורה הראשונה ועל מגוון מסעדות מזרחיות מסורתיות עם אוכל משגע. את אבו גוש אין צורך להציג עם מגוון המסעדות, החומוס המפורסם והמסורת הבלתי נגמרת של אוכל איכותי ללא מתחרים.

 

המסעדות המזרחיות בירושלים וסביבתה הפכו לשם דבר ואתם חייבים לבוא ולטעום. כאתר המוביל בנושאי תיירות ואירועים בירושלים, אנו עומדים בקשר עם מרבית חברות ההפקה והתיירות בעיר המובילות סיורים במגוון קולינרי של ריחות וצבעים. אנו יכולים להמליץ לכם על האפשרות הטובה ביותר לסיור שלכם בעקבות הטעמים שלא תמצאו בשום מקום אחר  - כל זאת ללא כל התחייבות או תשלום מצדכם. צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם.

 

חשבנו שתמצא בזה עניין
preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text