סיורים וטיולים בירושלים

סיור בשר במושבה הגרמנית


מידע כללי

חברי כת הטמפלרים שהקימו את המושבה הגרמנית בירושלים, אחסנו במרתפי הבתים בשר מיושן שנתלה מהתקרה ומעדנים משובחים של גבינות ויין. עשרות שנים לאחר מכן, ניתן למצוא במושבה הגרמנית בניינים בסגנון טמפלרי ומיוחד, אווירה אירופאית ובעיקר טעם טוב באוכל. בין כל המסעדות ובתי הקפה הרבים לאורך הרחוב, יש במושבה גם מסעדות בשרים איכותיות ששמם יצא למרחוק. כשתסיימו לטעום, גם אתם תודו שאפילו בירושלים כבר אין פרות קדושות.

 

אחת מהבולטות בסצנה הבשרית היא מסעדת "לה בוקה" מסעדת בשרים לטינית שהגישה אליה היא דרך גרם מדרגות ארוך היישר אל הקומה השנייה והשקטה. במסעדה תוכלו להשקיף על רחוב עמק רפאים מלמעלה בזמן שאתם ממתינים לאוכל, כשהמלצר יגיע עם המנות שהזמנתם, קרוב לודאי שתשכחו את הנוף למטה ותתמקדו בעיקר שעל הצלחת. לה בוקה היא מסעדה אלגנטית המציעה חווית בשרים מעולם אחר שיעשו לכם קרנבל. התפריט כולל מיקס בשרים מהגריל, טורטיות ואפילו פרגיות בחלב קוקוס וסלסה. יש גם דגים, סלטים ומנה לצמחוניים. להשלמת החוויה תמצאו שוקולד משובח ובעיקר שירות מצוין ואווירה נהדרת. לה בוקה היא מסעדה איכותית שתשאיר אתכם שבעים אבל עם טעם של עוד.

 

כאתר המוביל בנושאי תיירות ואירועים בירושלים, אנו עומדים בקשר עם מרבית חברות ההפקה והתיירות בעיר המובילות סיורים במגוון טעמים, ריחות וצבעים. אנו יכולים להמליץ לכם על האפשרות הטובה ביותר לסיור שלכם בעקבות הסטייק או צלעות הכבש - כל זאת ללא כל התחייבות או תשלום מצדכם. צרו איתנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם.

 

חשבנו שתמצא בזה עניין
preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text