אירועים בירושלים

עקבות של אור


עקבות של אור בתאריך 01.07.2012

     
Sunday jul 1st

עקבות של אור


פתיחה: 1.7.2012


תערוכה עם מוצגים פעילים שמעודדים את המבקרים להתנסות בטכנולוגיה חדשנית של כתיבה באור בעזרת קרני אור צבעוניות. התערוכה מעוצבת כסביבה עירוניות ובה: כיכר השוק, שעון מרכזי ואזורים של בית קפה, בית קולנוע ואגם עירוני. ילדים והורים (וסבים וסבתות...) מוזמנים לצייר על קיר הגרפיטי, לירות כוכבים לשמים, לשבת בבית הקפה ולהפעיל מטוטלות של אור, ליצור סרטוני אנימציה, לדווש ברחובות העיר על אופניים עם מברשת אורות, או להשאיר עקבות בצורה של דגים באגם העיר. כל אלה ועוד בעזרת טכניקה חדשנית ומיוחדת של רישום באור שנעלם לאיטו, והמוצגים הפעילים מוכנים לרישום או לכתיבה של המבקר הבא.


כמו כן יתקיימו במוזיאון סיורים מודרכים בתערוכה, הדגמות מדעיות בשיתוף הקהל וסדנאות בניה ברוח ההמצאות של פיניאס ופרב, דמויות הממציאים הצעירים מערוץ דיסני המוכר והאהוב, ואף מופע חדש של קבוצת פירומניה באודיטוריום המוזיאון. המופע - מופע חדש וקסום של קבוצת פירומניה המשלב אקרובטיקה, הקרנות ואנימציה בחוויה שלא תשכח במהירה.

 

עוד במסגרת התערוכה: סדנת בנייה 'כרטיס סריג עקיפה' - סריג העקיפה מפריד את האור לצבעיו. כאשר מתבוננים באמצעות הסריג על אור לבן מתגלה מראה מרהיב של שבירת האור לכל צבעי הקשת. הבנייה של הכרטיס מתבצעת בסדנה ומלווה בהדרכה והתנסות עם הצוות החינוכי.


get-tickets
get-tickets

האוניברסיטה העברית, גבעת רם

preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text