Attractions Banners - 354

מוזיאון מגדל דוד


פסח לכל המשפחה במוזיאון מגדל דוד בתאריך 04.04.2018

     
עד 04.04.2018

מוזיאון מגדל דוד מציג – מגוון מרתק ואיכותי של פעילויות לחוה"מ פסח לילדים, משפחות ומבוגרים - שעת סיפור, סיורים, הצגות והדרכות במוזיאון, בקישלה ובתערוכה 'גנרל וג'נטלמן'. סיפורי חומות, סיפורי חיות, סיפורים על מלכים ומלכות, סיפורים על עליה לרגל ועוד.

ראשון-רביעי | 1-4 באפריל 2018

 

 

פעילות לילדים:

ירושלים שבלב: סיפורו של ניסים ציון, יהודי שעלה מספרד, בדרכו לכותל המערבי. במסעו פוגש ניסים טיפוסים ירושלמים שונים- חרדי, חסיד ברסלב, אוהד בית"ר ועוד.. ולומד שיעור חשוב איך אפשר לדון כל אדם לכף זכות. הצגה מרתקת ומשעשעת בשיתוף הקהל.
 

חידת מלכת שבא: המלך שלמה החכם באדם יושב בארמונו בירושלים ומקבל הפתעה מיוחדת לכבוד יום ההולדת. מה ההפתעה? ומלכת שבא ששמעה על חוכמתו ובאה לפגוש אותו ובידה מתנה מופלאה, שאותה יקבל רק אם יענה על החידה הקשה. האם המלך שלמה ידע את התשובה? ואולי לא? ומי תבוא לעזרתו?
 

דוד הנער והכדים: שמואל הנביא נשלח על ידי המלאך לבית ישי בבית לחם למשוח מלך חדש. במי יבחר? ובינתיים דוד הנער רועה את צאן אביו ובדרכו חזרה הביתה עם הצאן הוא פוגש באשה שאוצרה נגנב. האם יצליח לעזור? מה עשה דוד?
 

שעת סיפור - אריה ברחובות ירושלים: האריה והעיר ירושלים קשורים זה לזה. אבל הפעם מדובר באריה אחר... לא אריה ששואג או טורף, אלא אריה שאוהב ודואג. רבי אריה לוין היה צדיק ירושלמי ענו ונמוך קומה שידע לאהוב את כולם ושכולם אהבו אותו חזרה. כולם? כן כן. פושעים, מצורעים, נזקקים ואפילו ילדים! לפני חמישים שנה הוא גר והתהלך ברחובות ירושלים ולימד את כולם מה המשמעות האמיתית של הפתגם 'ואהבת לרעך כמוך'. נצא למסע בעקבות דמותו של אריה לוין ונפגוש דמויות שיספרו לנו אודותיו.

 

פעילויות למשפחות:

 

סיור סיפור – סיור מרתק ברחבי מוזיאון מגדל דוד, העוסק בעלייה לרגל ומלווה באגדות, בשירים ובסיפורים.


סיפורי חומות - סיור מדהים על חומות העיר המשלב שירים, אגדות וסיפורים על דמויות ואתרים בירושלים. הסיור מתחיל במוזיאון מגדל דוד וממשיך לטיילת החומות עד לסיומו המרגש בכותל המערבי. 

*הסיור 'סיפורי חומות' אינו מתאים לתינוקות עם עגלה ולמתקשים בהליכה. הסיור בתשלום ובהרשמה מראש באתר או במרכז ההזמנות. 35 ₪ ילד/ מבוגר/ א. ותיק. (תשלום מגיל 4)

 

פעילויות למבוגרים:
 

ירושלים לדורותיה - סיור מודרך מרתק ברחבי המצודה ובחדרי המוזיאון, בעקבות סיפרה והתפתחותה של העיר ירושלים. 


מארמון הורדוס לבית העצורים – סיור מעשיר בחפיר המצודה והקישלה, בעקבות העדויות הארכיאולוגיות המרשימות לימי הפאר והעושר של ירושלים ולארמונו של הורדוס בעיר. 


גנרל וג'נטלמן - סיור מודרך בתערוכה גנרל וג'נטלמן - אלנבי בשערי ירושלים, בחצר המצודה, וסיום על מדרגות הכניסה למצודה, במקום בו ניצב הגנרל אלנבי והכריז בשבע שפות שונות על ראשיתו של
משטר צבאי בריטי בירושלים. התערוכה המציינת 100 שנים לכיבוש ירושלים על ידי בריטניה, עוקבת אחר השתלשלות האירועים הדרמטיים בשבוע אחד בתולדות העיר, שבוע שעתיד לפתוח עידן חדש ומרתק בתולדות ירושלים, היישוב היהודי וארץ ישראל כולה. בתערוכה מוצגים סרטים, צילומים וחפצים מקוריים ונדירים, תעודות מרגשות, כרזות, מזכרות ואלבומי תיירות אישיים מהם עשויה ההיסטוריה המרתקת של עיר הנצח. מאה שנים אחרי, במגדל דוד- ליבה של ירושלים, בין העיר העתיקה לחדשה, מוצע מבט חדש ומפוכח אל הרגעים שהפכו לאגדה, הרגעים ששינו את ירושלים לתמיד.

 

המוזיאון פתוח בשעות 09:00-17:00

אין צורך ברישום מראש. השתתפות ע"ב מקום פנוי

למידע על מוזיאון מגדל דוד

מוזיאון מגדל דוד

שער יפו, ת.ד. 14005, ירושלים 91140

preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text