בר מצווה בכותל המערבי בירושלים

4

מקומות לאירועים בר מצווה בכותל

בירושלים


בר מצווה בכותל המערבי הוא אחד האירועים המשמעותיים ומרגשים ביותר עבור אלפי משפחות בישראל מדי שנה. משפחות רבות ניצבות בפני השאלה כיצד מתנהל הטקס, מה צריך לדעת מראש, כיצד קובעים את הרב שילווה את בר המצווה, באיזו מסעדה אחרי הטקס בכותל מומלץ לאכול, היכן ניתן להחנות רכב או אוטובוס ועוד. לשם כך הוקם ערוץ בר המצווה שלנו המאפשר לכם להיחשף למגוון סגנונות של הפקת בר מצווה בכותל. אנחנו מזמינים אתכם להיעזר בניסיון שלנו ולפנות אלינו לקבלת פרטים והכוונה נוספת - כל זאת בחינם לחלוטין וללא כל תשלום

קבוצה‎ מקומות לארועים
לחצו כאן למסננים נוספים
חיפוש מהיר מקומות לאירועים

מחיר לאדם

₪0 ₪0


כותרת לתפריט חיפוש- דינאמי לשינוי במודול קטגוריה


מיקום


מתקנים



go

מה לעשות בירושלים

למעלה מ-2000 כתבות והמלצות

לא נמצאו תוצאות להצגה

more
preloader
preloader

ירושלים בר מצווה בכותל מקומות לאירועים מפה

הדפס

בר מצווה בכותל המערבי : כל מה שצריך לדעת בתכנון בר המצווה בירושלים

אם אתם קוראים את השורות האלה, מגיע לכם מזל טוב. אירוע בר המצווה הוא אחד מרגעי השיא של כל המשפחה. תנו לנו להתעסק בארגון ולכם להתרכז בשמחה.

בר המצווה הינו אירוע מיוחד המסמל את מעברו של הנער מילדות אל הבגרות. אירוע בר המצווה הינו בעל משמעות לא רק עבור הנער המתבגר אלא גם עבור כל בני המשפחה. כאתר המוביל ברשת בתחום האירועים, המקומות והשירותים לאירועים בירושלים, נשמח לתת לכם את המענה הטוב ביותר לאירוע בר המצווה שלכם בירושלים.

כמקום שכולנו גדלנו לאורו כיהודים, אחת האופציות המרגשות והבלתי נשכחות לבר מצווה בירושלים היא בר מצווה בכותל המערבי. הכותל, השריד הקדום של בית המקדש, מהווה את המקום הראוי ביותר לחגיגה מסורתית זו. בכותל המערבי אפשר לשלב את טקס העלייה לתורה בצורה מרגשת וייחודית, ולאחריו להמשיך את החגיגה במסעדה טובה ומותאמת לצורכיכם בעיר.



מה כוללת בר מצווה בכותל?
בר המצווה בכותל ממוקדת באירוע השיא של העלייה לתורה של המתבגר ברחבת הכותל. הכניסה אל הרחבה יכולה להיעשות באופן מרגש וחגיגי כשהיא מלווה בתופים, שופרות, או תזמורת המנגנת שירים יהודיים מסורתיים. תזמורת זו יכולה ללוות את המשפחה והאורחים כבר בנסיעה אל ירושלים במידה ותזדקקו להסעה מאורגנת לציבור האורחים שלכם.

הטקס יכלול כמובן את העלייה לתורה והוצאה של ספר תורה. הוצאת ספר התורה דווקא ברחבת הכותל הינה מרגשת מאין כמוה. ניתן לשלב ברגע זה כלי נגינה מסורתיים או תזמורת חסידית, אשר יחד עם החזן שילווה אתכם באירוע יהפכו את הרגעים הללו לכאלו שילוו אתכם בהמשך החיים.
לאחר העלייה לתורה, תוכלו גם לארגן קייטרינג של כיבוד קל ושתייה ברחבה החיצונית של הכותל וכך לפנק את האורחים לפני ואחרי העלייה התורה. שילוב התזמורת והמוזיקה יכול להיעשות בשלל סגנונות ועדות לפי רצונכם.



הטקס ברחבת הכותל
את הטקס עצמו יוביל החזן אשר ילווה את נער בר המצווה בקריאתו את ההפטרה עליה התאמן בטרם עת. תארו לעצמכם את הנער עטוף בטלית ולצידו החזן. מן הצד השני של הרחבה, בעזרת הנשים עומדות נשות המשפחה וממתינות להוצאת ספר התורה. הטקס ברחבת הכותל אינו אורך יותר מאשר טקס רגיל אך הינו מרגש בהרבה ממנו. כדי להצטייד נכון אל הטקס חשוב להגיע בכובעים בימות הקיץ, בבגדים חמים בימות החורף ובבגדים צנועים המכבדים את האתר ואת המעמד.



הארוחה אחרי הכותל
לאחר העלייה לתורה מקובל כי המשפחה ואורחיה ממשיכים את האירוע באחת המסעדות הרבות שיש לירושלים להציע. אתם יכולים לבחור ארוחה בקרבת הכותל, באחת ממסעדות הרובע היהודי או העיר העתיקה הנמצאים במרחק הליכה קלה מרחבת הכותל. אפשרות נוספת, היא לנסוע מספר דקות עם הרכב למסעדות הטובות ביותר באזור מרכז העיר או המושבה הגרמנית הסמוכה לעיר העתיקה. גם פה, המבחר הוא אינסופי, וייקבע לפי העדפותיכם באשר לסגנון המסעדה, התפריט המוצע והמחיר לסועד. אנחנו נסייע לכם בבחירת המסעדה המתאימה, ונעשה עבורכם את כל התיאומים הנחוצים, כולל הזמנתכם לארוחת טעימות במקום שתבחרו. במידת הצורך, נארגן עבורכם רכב אשר יסיע את האורחים מרחבת הכותל אל מקום המסעדה.



תשאירו לנו את הארגון - ותתמקדו בשמחה
כאתר הגדול והמוביל ברשת בתחום התיירות בירושלים אנחנו יכולים להוריד מכם את כאב הראש והמאמץ שבארגון בר המצווה או בת המצווה שלכם בכותל ובכלל בירושלים. אנו עומדים בקשר יומיומי עם חברות ההפקה ונותני השירותים המובילים בירושלים בארגון בר מצווה ובת מצווה, ועל סמך הידע והניסיון שלנו, נוכל לחסוך עבורכם זמן יקר, טלפונים והתעסקות עם הפרטים הקטנים, וכל זאת בחינם לחלוטין וללא כל תשלום מצידכם!

לאחר שנקבל את הפניה ונבין את אופי בר המצווה או בת המצווה שאתם מעונינים בהם, אנו נעביר עבורכם את הפניה לחברות המובילות בירושלים בארגון אירועי בר מצווה ובת מצווה, והן כבר יצרו אתכם קשר יזום ויציגו בפניכם הצעה מפורטת לאירוע שלכם בירושלים. את הסגירות אתם מבצעים ישירות מול החברה שבחרתם, במחירים שלכם ובתנאים שלכם!

ככה זה עובד: אתם פונים אלינו > אנחנו מנתחים את הפניה ומעבירים אותה לספקים המתאימים בלבד > הספקים יוצרים אתכם קשר ישיר > אתם סוגרים ישירות מולם וחוסכים לעצמכם זמן יקר שהיה מתבזבז על בדיקות, טלפונים, התרוצצויות וחוסר וודאות אם קיבלתם את ההחלטה הנכונה. וכאמור, כל זאת ללא כל תשלום, עמלות נסתרות או אותיות קטנות כלשהן. שיהיה לכם אירוע מרגש ומוצלח בירושלים!
בשיתוף פעולה עם
לוגו בוקינג.קום
לוגו AirBNB
לוגו טריפאדוויזר
לוגו סיטי דיסקוברי
יס פלאנט
Text text text