שווקים בירושלים

12

סיורים בשוק מחנה יהודה

בירושלים


שוק מחנה יהודה הפך בעשור האחרון לשוק הפופולארי ביותר בישראל. השינויים מרחיקי הלכת שעבר משוק מסורתי של פטרוזיליה וירקות לשוק אוכל, מעצבים והרבה מאוד שיק, הפכו אותו לאתר עלייה לרגל של מאות אלפי תיירים וישראלים מידי שנה. סיורי האוכל הפופלאריים לשוק מחנה יהודה מאפשרים לטעום מהטעמים, הריחות, ועושר הצבעים של השוק, ולהכיר את ההיסטוריה ארוכת היומין שלו והגלגולים שעבר מאז ועד היום. אם אתם מחפשים סיור אוכל בשוק עם מדריך מנוסה או עם שף מקצועי ואולי גם לעשות סדנת בישול אחר כך, צרו איתנו קשר ונשמח לחבר אתכם למדריכים הטובים ביותר בעיר, שיהפכו את הסיור שלכם לחגיגה אמיתית של טעמים ותוכן

קבוצה‎ סיורים
לחצו כאן למסננים נוספים
חיפוש מהיר סיורים

לפי מחיר

₪0 ₪120


סוגי סיורים


מיקום


מתקנים


יציאה:



go

מה לעשות בירושלים

למעלה מ-2000 כתבות והמלצות

לא נמצאו תוצאות להצגה

more
preloader
more
preloader

ירושלים בשוק מחנה יהודה סיורים מפה

הדפס

סיורים בשוק מחנה יהודה: סיורי אוכל, טעימות וסדנאות בישול חווייתיות. תנו למומחים לירושלים לסייע לכם בבניית הסיור בשוק הפופולרי בישראל

שוק מחנה יהודה נחשב לשוק המפורסם לא רק בירושלים אלא בישראל כולה. לשוק מוניטין בינלאומי בקרב סוגי המטיילים השונים שבאים להכיר את עיר הקודש ירושלים לצורך גם חוויות קולינריות, צבעים וטעמים ולא רק דת ורוחניות. השוק המלא צבעים, ריחות וצעקות רוכלים, עבר מספר תקופות מאתגרות בחייו, ובשנים האחרונות הפך להיות אבן שואבת למבקרים ותיירים ולמקום שוקק חיים גם ביום ולא פחות גם בלילה.

מי שגדל באיזור בוודאי יספר את סיפורי השוק הישנים ולא ישכח לציין בפני ילדיו ונכדיו עד כמה השתנה השוק עם השנים. שוק מחנה יהודה התרחב וצמח והחלו להופיע בו עוד ועוד דוכנים מלאים כל טוב, מסעדות, בתי קפה וחנויות, אשר מהווים כר פורה לסיורים בשוק מצד קבוצות, משלחות ואנשים פרטיים.

מבנה השוק

לשוק מחנה יהודה שני רחובות הנחשבים עיקריים, רחוב מחנה יהודה שהוא גם השוק הפתוח משום שאינו מקורה, ורחוב עץ החיים, המקורה והמקביל לו. מספר רחובות צרים קטנים מחברים בין שני הרחובות הראשיים הללו והם: רחוב התפוח, רחוב השקד, רחוב השזיף ורחוב האפרסק.

השוק תפס מקומו כחלק מהגרעין של ההוויה הירושלמית לאחר חידושו על ידי ראש העיר האגדי של ירושלים, טדי קולק, וכיום המבקרים יכולים ליהנות משוק נקי ומקורה ומלא יופי ירושלמי ארצי. כיום, שוק מחנה יהודה הוא חלק מליבתה של העיר ירושלים וביקור בעיר מחייב ביקור גם ברחובות השוק היפים. 

ביגוד ברחוב האגוז

ברחוב האגוז ממוקמות חנויות נפלאות ומגוונות לחובבי ביגוד ואופנה, חנויות תכשיטים ולידם חנויות תיקים ובל נשכח את המותגים של בגדי הנשים והמעצבים, זוהי שדרה של שופינג חווייתי המביאה אווירה של שונה ומיוחדת לרחובות עמוסי הבסטות, הירקות והריחות.

בדרך נעבור בבית הכנסת שהיה בעבר למעשה חנות לכל דבר, והפך לבית תפילה על מנת שלסוחרי השוק יהיה גם את המקום שלהם להתפלל במהלך העבודה. לא ניתן לפספס את שולחן הבריאות ובו ניתן לשתות לרוויה מבחר מיצים מגוונים ובריאים כשלידו "ג'אדי קפה" מקום אספרסו בר לנחיתה רכה ומעוררת.

טעימות ברחוב השזיף

במהלך סיור בשוק מחנה יהודה, במעבר בין רחוב התות לרחוב מחנה יהודה תקבל את פניכם גלידריית "טרטופו" האיכותית ומשם תמצאו את עצמכם ברחוב השזיף. במרכזו חנות אתיופית ייחודית לתבלינים שלצידה מככב בית הקפה הראשון שנפתח בשוק ושמו "קפה מזרחי" על שם אלי מזרחי שהקים אותו והפך אותו למוסד תרבותי משל עצמו ולמקום פופולרי ביותר על ידי קהל הקונים והמבקרים בשוק. "מאזטים" הוא עוד מקום קסום הממוקם מול בית הקפה של אלי. מאזטים מאכלס בתוכו יינות משובחים ומובחרים ולצידם גבינות גורמה ממחלבות מובילות באזור ירושלים. לצד שני אלו דגים, לחמים, ממרחים ועוד, ותוכלו להרכיב לעצמכם פלטה מפנקת במחיר שווה לכל נפש. 

ביקור שוק העיראקי

שמו של השוק בעבר היה שוק ב', מפתיע לא? אך הנה, עקב סוחרים שהגיעו מעיראק הפך להיות השוק העיראקי. לא ניתן לפספס את הסדר המופתי של הירקות וכמובן את היופי והאינטימיות המלוות את מראה השוק המצודד עם חנויותיו השונות. ולמטה, בירידת המדרגות, נמצאת המסעדה המפורסמת "עזורה" עם מאכלים מקומיים ותבשילים מסורתיים, ללקק ת'אצבעות.

סיורים בשוק מחנה יהודה

אם אתם חפצים לארגן סיור לקבוצה בשוק מחנה יהודה, עומדים לרשותכם מסלולים שונים ומבטיחים, החל מסיור טעימות קלאסי במסגרתו תוכלו לעבור ולטעום מכל הטוב שיש לשוק להציע, ועד מסלולים המתמחים בגבינות, יין, מתוקים, מאפיות ועוד. ניתן גם לתכנן סיור במסגרתו רוכשים מוצרים שונים וטריים ויחד מקיימים סדנת בישול לקבוצה עם ארוחת גורמה ויין בסופה. אנחנו בירושלים ברשת נשמח לסייע לכם לתכנן את הסיור המושלם שלכם בשוק מחנה יהודה, וכאתר המוביל ברשת על העיר, נעמיד לרשותכם את המדריכים הטובים ביותר. צרו איתנו קשר באמצעות הטופס שלנו, והסיור המושלם שלכם בדרך אליכם.
בשיתוף פעולה עם
לוגו בוקינג.קום
לוגו AirBNB
לוגו טריפאדוויזר
לוגו סיטי דיסקוברי
יס פלאנט
Text text text