אירועים בירושלים

"רחוב בירושלים": חמישי לכל המשפחה במוזיאון מגדל דוד 6.6.2013


"רחוב בירושלים": חמישי לכל המשפחה במוזיאון מגדל דוד 6.6.2013 בתאריך 06.06.2013

     
Thursday jun 6th

לכבוד שבוע הספר, עורך מוזיאון מגדל דוד חגיגה מהספרים לילדים ולכל המשפחה המבוססת על ספרם של חנה ודוד עמית - "רחוב בירושלים" (הוצאת כנרת זמורה-ביתן) ואיוריו הצבעוניים של יבגני ברשקוב. 


במסגרת הפעילות יתקיים סיור פעיל ברחבי המצודה עם 'אוסקר גולן', במאי ומפיק סרטים בינלאומי, שמגיע נרעש למפגש - זה עתה הוא סיים לקרוא את ספר המופת "רחוב בירושלים"... זהו, זה החומר שהוא חיפש כל החיים - יש פה כל מה שעושה סרט טוב: דרמה, אקשן, מתח, מלחמה, אהבה וכמובן – הדמויות הגדולות ביותר: דוד המלך, הורדוס, אבירים, סולטאנים ועוד. הוא מספר לילדים ולקהל על החזון שלו – לצלם ולהפיק סרט בינלאומי, שובר קופות שיספר את סיפורה המופלא של ירושלים,  מהר, לפני שמישהו יגנוב לו את הרעיון, הוא מגייס את המשתתפים כצוות שלו ויחד איתם הוא מתחיל לעבוד על הסרט. במהלך הצילומים, המשתתפים מגלים שאת הסיפור האמיתי הכתיבו לא רק אותם שליטים עליהם הוא מדבר. זהו סיור חוויתי מומחז בהשתתפותם הפעילה של הילדים.


בנוסף תתקיים סדנה של יצירת מגדל קוביות בו כל קובייה מדמה חדר מתקופה אחרת של העיר. כמו-כן תוצג במוזאון תערוכת איורים המציגה את איוריו המקוריים של המאייר יבגני ברשקוב מתוך הספר. 


אורך הסיור: כשעה ורבע. 

אורך הסדנא: 45 דקות. 

מתאים לילדים בגילאי 5-10


לאחר הפעילות מוזמנים המשתתפים לצפות בחיזיון הלילי המרהיב (בשעה 20:30 ו-21:30) ולקחת חלק בפסטיבל האור בעיר העתיקה.


חמישי | 6.6.13 | 16:30-19:00 | ילד: 45 ש"ח, מבוגר - 35 ש"ח


get-tickets
get-tickets

מגדל דוד - המוזיאון לתולדות ירושלים 
שער יפו, ת.ד. 14005, ירושלים 91140

preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text