Attractions Banners - 187

קפה נוקטורנו


רביעי בנוקטורנו: ליין ג'אז בתאריך 28.12.2015

     
עד 28.12.2015

דוד לביא שר נינה סימון ותפילות נוספות בנוקטורנו-מעצבים בעיר!

 

שמחים לבשר לכם שנולד עוד מקום לג'אז חם בעיר! למי מכם שהיה פה בתקופה שזה היה, שמחים להחזיר אליכם את אותו ליין ג'אז הנחשק, מי שלא היו כאן כשזה התרחש, מוזמנים לבוא ליהנות מחוויה מוסיקאלית איכותית ומיוחדת במינה. 


והשבוע: דוד לביא שר נינה סימון ותפילות נוספות בנוקטורנו-מעצבים בעיר

 

באווירה חורפית ואפלה של אירופה בתחילת המאה הקודמת, דוד לביא מחבר את סבא שלו, החזן מאירופה, לגיטרה החשמלית של אסא בוקלמן, ושר את השירים שסבא שלו אוהב לשיר, רק מאוד אחרת - תפילות ידועות ונשכחות, מבית הכנסת, מהשטייטל, ומהרדיו הישן, בעברית, באנגלית, ואפילו ביידיש.
 

מאבינו מלכנו וחנה רובינא ועד פרנק סינטרה, לאונרד כהן ונינה סימון, שירי תפילה בעיבודים חשמליים, בשילוב נדיר בין יכולות קוליות וירטואוזיות לבין אינטרפרציה אישית אינטיליגנטית, רגישה ומפתיעה.

המופע מתקיים במסגרת פרויקט יוצרים בלילה של Jerusalem Municipality | עיריית ירושלים, ♫ הכניסה חופשית♫ פרטים גם באלפיקציה JLM NightGuide.
 

שני 28.12 שעה 21:00. 


תפריט מוזל לכבוד המופע!

 

את הליין מפיקה הילה הוטמכר מהאקדמיה למוסיקה בירושלים. זמרת ג'אז ירושלמית, שהתחילה את הקריירה המוסיקאלית שלה בירושלים, ומופיעה עם הרכבי ג'אז בכל הארץ. לאחרונה התארחה בהרכב של המתופף יקי לוי בהופעה בצוללת הצהובה.


"מבחינתי, ג'אז איכותי, וכמה שיותר ממנו, זה כל מה שצריך. משמח לראות שקמים עוד ועוד ליינים של ג'אז בעיר, אני שמחה להיות חלק ממקום איכותי שהולך להצטרף לשרשרת ולצמיחה היפהפייה שיש בעיר הזאת בשנה האחרונה, קהל של מאזינים וקהל של נגנים שהולך ומתרחב כל שנה. הג'אז בירושלים הופך להיות דבר שבשגרה, וזה מחמם את האזנים ואת הלב. אני שמחה להזמין אתכם לדבר הבא, נוקטורנו, ימי רביעי בערב, נתראה שם..."

 

הכניסה חינם

 

נוקטורנו, מתחם 'מעצבים בעיר', מדרחוב בצלאל  7, ירושלים. טל': 077-7008510


preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text