Attractions Banners - 201

בית אבי חי


"איראן אהובתי" בבית אבי חי בתאריך 11.08.2015

     

כרטיס
₪30

עד 11.08.2015

"איראן אהובתי":  מופע – מסע אל המוסיקה, האוכל והמסורת הפרסית בבית אבי חי במסגרת פרויקט 'שם שם'  (יום ג' 11/8 )

 

מסע אל עברה התרבותי והקולינארי של פרס יתקיים בשבוע הבא (יום ג' 11/8 ) בבית אבי חי במסגרת פרויקט [שם,שם]. הערב ינוע על כמה צירים העוסקים באוכל, מוסיקה, תרבות ואמנות, במעין מסע אישי של משתתפי הערב, כולם יוצאי איראן, מסע שנע בין זיכרון לדמיון ובמרחב שאינו מחויב לפוליטיקה עכשווית. 
 

את הערב תפתח ארוחה פרסית-צמחונית שבה יוגשו ממיטב מאכלי פרס עם טוויסט מיוחד. לאחר הארוחה יתקיים מופע של מוסיקה פרסית קלאסית מאת אנסמבל אפסאנה המורכב מבני משפחת רפואה אשר ממשיכים מסורת מפוארת וחשובה של מוסיקה המנוגנת על ידי אבות ובנים- יצחק ואיתן רפואה -   שהקדישו את חייהם לחקר המוסיקה הפרסית. השניים מביאים את עולמם המוסיקלי והרוחני ומגישים את הסודות שמאחורי הסולמות הפרסיים המיוחדים.

 

בין קטעי הנגינה ישולבו סיפורי ילדות, געגועים וחלומות על איראן בהנחיית רונן יצחקי, מנהל המרכז המחול היהודי עכשווי "בין שמיים לארץ" והאמנית ילידת אריאן אלהם רוקני, העוסקת בשימור אומנות פרסית. השניים ישוחחו על הדת הפרסית העתיקה (הזורוראסטריות), על קווי הדמיון בין התרבות הישראלית והפרסית וביחד עם הקהל יהיו פתוחים לשמוע על חוויות הקשורות במולדת הישנה איראן.

 

[שם,שם] הוא פרויקט אמנות בין תחומי של מרכז "בין שמיים וארץ" בשיתוף בית אבי חי: שלושה שבועות של חישוב מסלול מחדש דרך אמנות ומחול, צפייה בכוכבים, פרפורמנס, מוסיקה ולימוד. במסגרת שלושת השבועות מתקיימים בבית אבי חי מופעים, מפגשים מעניינים, סדנאות כתיבה ומחול וכן מתקיימת תערוכה גדולה של עבודות אמנות העוסקות בכאן ועכשיו אל מול השם הרחוק – פיזית, מנטאלית, גיאוגרפית ותרבותית.

 

אירוע "איראן אהובתי" יתקיים ביום שלישי כו באב 11.8 (בשעה 19:30 הארוחה הפרסית ובשעה  20:30 תחילת המופע בבית אבי חי).    מחיר: ארוחה ומופע - 70 ₪ . מופע בלבד -  30 ₪
 

preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text