Attractions Banners - 201

בית אבי חי


"מופעי שנות השבעים" בתאריך 16.12.2015

     
עד 16.12.2015

"מופעי שנות השבעים" – מחווה מוזיקלית בבית אבי חי לעשור התוסס של המוזיקה הישראלית

 

שנות השבעים העליזות ייזכרו היטב בהיסטוריה של המדינה הצעירה כתקופה שבה החלו לפרוח האופנה, המועדונים והמוזיקה של להקות הקצב. באותן שנים גם השפעות מחו"ל חלחלו אל המוזיקה הישראלית המתגבשת. סדרה חדשה ומקורית שתתקיים מדי יום רביעי (החל מ - 4.11) בבית אבי חי תעסוק בעשור המרתק עם אמנים ולהקות שקמו ופעלו בעשור זה ושיריהם הפכו לחלק מפס הקול של חיינו.
 

בכל אחד מארבעת המופעים יתנו הצצה אל העולם המוזיקלי המגוון של שנות השבעים וכל מופע יביא זווית מבט אחרת של עשור וכך גם כל להקה ואמן ייתנו את קולם בקצב וז'אנר אחר.

המופע הראשון ייתן דגש על להקות הקצב. חמי רודנר יארח את האחיות ג'משיד במסע קסום אל תחילתו של הרוק הישראלי ואל הרגעים והפזמונים שכבשו את האוזן הישראלית מאז ועד היום. (יום רביעי, כב בחשוון, 4.11)
 

המופע השני - המופע של ויקטור ג'קסון יעסוק בשירי משוררים והוא יהווה מחווה לשירי המשוררים הגדולים שהולחנו אי שם בדירות שכורות בשנות השבעים. (יום רביעי, ו בכסלו, 18.11)
 

המפגש השלישי - צלילי הים התיכון עם לירון עמרם והפנתרים ייתן במה ומחווה לגדולי הזמר הים תיכוני שפרצו עם החיבור הנדיר, היפהפה והמתבקש כל כך בישראל – כלים וצלילים ממזרח ומערב. (יום רביעי, כ בכסלו, 2.12).
 

המפגש הרביעי והאחרון נקרא שנות הנשים ובו האחיות לוז ישירו את שיריהן של המוזיקאיות הגדולות: הזמרות, המפיקות, המלחינות והפזמונאיות שעומדות מאחורי הצלילים שעשו את העשור. (יום רביעי, ד בטבת, 16.12).
 

"מופעי שנות השבעים " יתקיימו מדי יום רביעי בשעה 21:00 החל מכ"ב בחשוון 4/11 בבית אבי חי. מחיר למופע: 60 ₪ סטודנט: 20 ₪

 

preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text