Attractions Banners - 254

יס פלאנט ירושלים


הפנינג חנוכה ביס פלאנט בתאריך 14.12.2015

     
עד 14.12.2015

הפנינג חנוכה ברשת יס פלאנט - הופעות, פעילויות, פרסים וכל הסרטים הגדולים 


בחג החנוכה הקרוב תקיים רשת בתי הקולנוע יס פלאנט הפנינג חנוכה חגיגי, עם מגוון פעילויות ללא תשלום בבתי הקולנוע ובעמוד הפייסבוק של הרשת.

 

לכבוד חג החנוכה בכל מתחמי יס פלאנט יוצב סביבון ענק המתנשא לגובה שני מטרים, אותו ניתן יהיה לסובב ולזכות במגוון פרסים אטרקטיביים - כל סיבוב זוכה! ההשתתפות ללא תשלום ומותנית בהצגת כרטיס קולנוע מתקופת המבצע.  מתחם הסביבון הענק יפעל –בכל ימות השבוע בין התאריכים 8-14/12/2015, בשעות הפעילות של בתי הקולנוע.

 

פעילות הסביבון בבתי הקולנוע תשולב גם בפעילות דיגיטלית בעמוד הפייסבוק של רשת יס פלאנט, במסגרתה יוכלו הגולשים לסובב סביבון וירטואלי ולזכות במגוון פרסים והטבות.  

ההשתתפות חופשית וללא תשלום. הפעילות תתקיים בין התאריכים 6-14/12/2015

 

בנוסף, מתחם הבילוי יס פלאנט ירושלים מזמין את כל המשפחות ליהנות מפסטיבל יצירה לילדים, במסגרתו ייהנו הילדים ממגוון רחב של מתחמי יצירה כגון מאפיה בה ילמדו כיצד להכין ולקשט קאפקייקס, נגריה עם סדנת עץ חווייתית ובית מלאכה בו יעצבו ויקשטו תיקים.


פסטיבל היצירה יפעל בחופשת חנוכה בימים שלישי עד חמישי 8-10.12 וביום שבת 12.12 בין השעות 11:00-14:00 ו 15:00-18:00. הכניסה חופשית!

 

כמו כן- המופע המצליח מגיע ליס פלאנט ירושלים – "ילד פעם" – מופע מוזיקלי ייחודי לילדים, שגם הגדולים אוהבים. יום שבת 12.12 בשעה 11:00 ביס פלאנט ירושלים. מכירת הכרטיסים באתר יס פלאנט ובקופות הקולנוע.

 

בבתי הקולנוע של יס פלאנט יוקרנו הסרטים: "הקרימינלים", "גשר המרגלים", "ספקטר" וסרטי הילדים – "הדינוזאור הטוב", " סנופי וצ'ארלי בראון פינאטס הסרט", גולשים על הירח" ו- "ברבי ציידת האוצרות". פרק הסיום של סדרת הסרטים שוברת הקופות "משחקי הרעב" יוקרן גם באולמות ה- 4DX ו- IMAX היחידים מסוגם בישראל.

 

get-tickets
preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text