Attractions Banners - 201

בית אבי חי


"סיפורי שמות" - בבית אבי חי ומוזיאון ישראל בתאריך 31.03.2016

     
עד 31.03.2016

 "סיפורי שמות": מוזיאון ישראל מארח את בית אבי חי לפרשת השבוע בתערוכות המוזיאון מדי שבוע ייפגש פרופ' אביגדור שנאן עם אחד מאוצרי המוזיאון לשיחה קצת אחרת על פרשת השבוע

 

סדרה חדשה של בית אבי חי בשיתוף עם מוזיאון ישראל, תעסוק בפרשות השבוע של ספר שמות.  מדי שבוע במהלך החודשים ינואר-מרץ יוביל פרופ' אביגדור שנאן, פרופ' אמריטוס בחוג לספרות עברית, באוניברסיטה העברית בירושלים שיחה עם אחד מאוצרי המוזיאון. פרשות השבוע יציעו מבט חדשני ושונה, כאשר כל אוצר או אוצרת יחוו את דעתם והשקפתם על סוגיות הפרשה ויצללו לשיחה מרתקת הקשורה לתחום התמחותם באמנות. כל מפגש, שיתקיים מדי יום שישי בשעה 11:00 יתקיים באגף ובתערוכה אחרת המתקיימת במוזיאון.
 

בין המשתתפים בסדרה: טניה כהן-עוזיאלי, ראש שירותי אוצרות ואוצרת התערוכה תדבר על פרשת שמות בתערוכה "קיצור תולדות האנושות" (1/1/2016 ), ד"ר רחלי שלומי – חן, אוצרת לארכיאולוגיה מצרית תשוחח על פרשת וארא בגלריית מצריים (8/1 ), פרופ' יאיר זקוביץ מהאוניברסיטה העברית ייפגש עם אלה רגב, אוצרת משנה לחינוך מוזיאלי באגף הנוער והחינוך לאמנות והם ישוחחו על פרשת בא בגלריה לאמנות מודרנית (15/1 ) ליהיא ספיר מאגף הנוער תשוחח עם פרופ' שנאן על פרשת בשלח (22/1 ) ועוד.
 

בסה"כ יתקיימו 11 מפגשים בסדרה שתתקיים מדי שבוע בימי שישי במוזיאון ישראל, בחודשים ינואר-מרץ, בשעה 11:00. מחיר הכניסה כלול בכרטיס הכניסה למוזיאון, יש להזמין כרטיסים מראש.

preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text