Attractions Banners - 201

בית אבי חי


חנוכה לילדים בבית אבי חי בתאריך 26.12.2019

     
עד 26.12.2019

חנוכה מהספרים בבית אבי חי 

 

מופע הרפתקאות מוסיקלי של ינץ לוי עם כל הדמויות האהובות דוד אריה, סבא אליהו, המורה דרורה ואיש היער יחד עם דמות מיוחדת לחג על במה אחת. בית חולים לספרים הראשון מסוגו בארץ ובו סדנה חוויתית לשיקום ספרים, פגישה עם מו"ל להוצאת הספר הראשון ועוד.

 

24 - 26 בדצמבר 2019

 

שלושה ימים של פעילויות ייחודיות לחג, שיתקיימו בכל רחבי הבית ויזמינו את הילדים להביט בספרים ובסיפורים מכל הזוויות - היכרות עם סופר, פעילויות חיפוש השראה ושיפוץ ספרים חולים. תחילה, יתקיים מופע מוסיקלי עם הסופר ינץ לוי  - והדמויות מתוך ספריו - הדוד אריה, המורה דרורה, סבא אליהו ועוד, יחד עם דמות מיוחדת לחג, שיופיעו על במה אחת. ינץ מספר את סיפוריו, המבוססים על זיכרונות ילדותו ועל הבמה מפציעה בכל פעם, דמות מאחד הספרים האהובים, הכל על רקע מוסיקה מקורית, שיצרו שניים מלהקת שוטי הנבואה רואי לוי וגלעד ויטל.

 

בבית החולים לספרים, מוזמנים הילדים להביא ספר 'פצוע' מהבית, כזה שירצו לשקם ולהציל או לתרום לספריה בין דורית בבית אבות. כמו כן, תתאפשר פגישה אישית עם מוציא לאור - אשר יזמין את הילדים לכתוב את הספר הראשון שלהם ועוד. בעזרת הקמת בית החולים הראשון לספרים, הילדים מוזמנים מזמינים לתת כבוד לישן ולהעניק לו חיים חדשים.

 

- מומלץ לגילאי ראשית קריאה

 

- משך הפעילות כשעתיים

 

- מחיר: 30 ₪ לילד, מבוגר מלווה: 10 ₪

get-tickets
preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text