אירועים בירושלים

קבוצת התיאטרון הירושלמי


מואר - פסטיבל יהודי לאמנויות הבמה בתאריך 30.12.2016

     
עד 30.12.2016

״Front Stage”  האמן: אלי מתתיהו - תערוכת צילומים

פתיחה:  25/12 
 

אמנות הבמה התיאטרלית הופכת לאומנות ויזואלית. צילומים נבחרים מהצגות התיאטרון מעובדות בשחור לבן על פי התפיסה האמנותית של מתתיהו, יוצרים תערוכה חדשה ומרתקת העומדת בפני עצמה. אוצרת : ד״ר זיוה גבע לוין

 

אירוע פתיחה: רסיסי אור

יום ראשון   25/12  20:00
 

חגיגת חנוכה בכריסמס, אור וחושך נפגשים על הבמה עם יין וחברים. אירוע עם שירה ומוזיקה חיה, וידאו-ארט, להקת רקדנים ושחקן אחד, כולם ביחד וכל אחד לחוד מנסים לגלות מהו אור? האם אנרגיה של חלקיקים? האני הפנימי או בעצם הפחד מהחושך?  בימוי: גבריאלה לב בהשתתפות: אורי פנירי, להקת אנגלה: מרים אנגל, סרגי שמוטה, הילה כהן,  יוסי סאסי בנד: יוסי סאסי- בוזוקיטרה, שירה, דניאל סאסי - חליל צד, וידאו-ארט, הקרנות ותאורה:  אדם רוטבליט.


המופע בעמידה ובישיבה.  כ- 30 דקות

כרטיסים:  20 ₪

 

הנני - אמנים שרים לאונרד כהן מוזיקה

יום ראשון 25/12 בשעה 21:00
 

ערב מחווה לזמר והיוצר האגדי לאונרד כהן. כהן, שנגע בעולם התוכן היהודי בצורה כה מופלאה בשיריו, יקבל אינטרפרטציה חדשה, מעניינת ואחרת משורה של יוצרים ואמנים  ערב שכולו מוזיקה ומילים. ניהול מוזיקלי והנחיה: איל שכטר בהשתתפות (א-ב): חנן בן סימון, מיכאל גוטליב, הדרה לוין-ארדי, אושרת מאסלה, הגר לוי רעיון: דין אהרוני


כרטיסים: 70 ₪ 

 

אם המלכות   יהודית לזרוביץ  תיאטרון לנשים בלבד 

יום שני 26/12 20:00


הצגת יחיד. דרמה מרגשת ונוגעת ללב עם ניחוח של יידישקייט מלווה בסרטונים, מוזיקה מקורית ואפקטים מיוחדים. פרקים מרתקים מתוך יומן שכתבה אימו של הרבי מלובביטש. סיפור של אישה אחת שמוסרת את נפשה למען בעלה ותורתו. 


כרטיסים:  60 ₪ ירושלמי/סטודנט  50 ₪ 

 

גלוקאל באך  אנסמבל מחול קייזר אנטונינו  מחול   גרמניה- ישראל

יום שני 26/12 21:00


המוזיקה של באך ועיבודה, הם הנוף עליו יוצרים הרקדנים חללי זמן ומרחב. הגוף נמצא במצב תמידי של מעבר ומחפש חלל בו האור מערער ומגן עליו בעת ובעונה אחת.  כוריאוגרפיה: אבי קייזר סרגיו אנטונינו  מוסיקה: י.ס. באך, פלוריאן וולטר, מרקו קאסל  תאורה: איליה פלדשטיין  מעצב פס קול: וולפרם לקאשוס   רקדנים: אבי קייזר, סרגיו אנטונינו מרים אנגל, הילה כהן  


כרטיסים:  60 ₪ ירושלמי/סטודנט  50 ₪ 

 

בין קודש לחול - נדב לב

יום שני 26/12  22:00


לקראת צאת אלבומו החדש, נדב לב במופע בכורה השוזר טקסטים של חול בטקסטים מהמקורות עם לחנים מרגשים, נוגים ומשמחים כאחד.  נדב לב- שירה, גיטרה, עוד, כתיבה, הלחנה ועיבודים, גלעד פריד-בס, דוד אדר-תופים, רוני גנור-קמנצ'ה, יילי טנבור, עדי חייט- קלידים, קולות הפקה מוסיקלית ועיבודים.

 

כרטיסים:  60 ₪ ירושלמי/סטודנט  50 ₪ 

 

שמלת השבת של  חנה'לה -  ניר טל, באמבולה - תיאטרון בובות, ילדים

יום שלישי  27/12  17:00


בהשראת ספרו של יצחק דמיאל.    אמא תפרה לחנה'לה שמלה חדשה ולבנה. חנהל'ה יוצאת לשחק עם בעלי החיים בחוץ ונזהרת מאד לא ללכלך את השמלה., אבל אוי, השמלה... התלכלכה כולה. מי יעזור לה לנקות את שמלתה ולחזור הביתה?

 

כרטיסים:  40 ₪ ירושלמי 30 ₪ 

 

נשים כותבות תנ"ך: מפגש ספרותי – תיאטרלי – חדש!

יום שלישי , 27/12  17:00


נאוה סמל, שרה פרידנלד בן ארזה, חוה עציוני הלוי סופרות עטורות פרסים במפגש בלתי אמצעי בהובלת העורכת רות רביצקי.  מסע יוצא דופן ומרתק בליווי קטעי משחק ווידאו, אל כתיבתן המתמקדת בדמויות תנכיות ובסיפורים מקראיים. 

 

כרטיסים:  40 ₪ ירושלמי 30 ₪ 

 

ותהר ותלד - זוכת פרס קפוד הזהב ופרס שר החינוך לתרבות יהודית בתחום התאטרון.

יום שלישי  27/12 בשעה 20:00
 

מה עושה אישה שיש לה במה בראש ורחם עמוק בבטן?  מסע בעקבות ארבע האמהות.  אל מול פערים ותשוקות, גבולות ופריצה, והתמודדות בפרקטיקה של חיי היום יום אל מול מיתוסים נשגבים של אמהות ויצירה. יצירתן של רחל קשת  וחנה ואזנה גרינולד.
 

כרטיסים:  60 ₪ ירושלמי/סטודנט  50 ₪

 

שורשים במסע הזמן - רקפת אמסלם

יום שלישי  27/12   21:00
 

שירת קודש וחול יהודית, עממית ומקורית מאנדלוסיה, מרוקו, פולין וישראל, המחברת מזרח ומערב במקצב, טקסט ורוח ומפיצה על כנפי הזמן מסרים של אהבה שמחה וגעגוע. עידן טולדנו- גיטרה פלמנקו ועוּד, רפאל בן זיכרי- כלי הקשה 
 

כרטיסים:  60 ₪ ירושלמי/סטודנט  50 ₪
 

כוונות טובות תיאטרון – בכורה ישראלית!

יום שלישי   27/12  22:00
 

מבוסס על מקרים שקרו. שתי בנות, שלוש משפחות ואלוהים אחד. על חרדים שמנסים לבחור בעצמם את אורח חייהם ולעיתים נפלטים מהחברה החרדית. מאת: רסל דיקשטיין  בימוי: גבריאלה לב  מוזיקה: רונית רולנד שחקנים:  אלי ריינמן, חן יפרח, עדינה דוד, נועה לפידות, מיכל מאיר דבירי, רמי בן גור.
 

כרטיסים:  60 ₪  ירושלמי/סטודנט  50 ₪

 

לתפוס את האור תיאטרון לב השמים - לילדים ולכל המשפחה

יום רביעי 28/12  17:00 
 

הצגה חדשה על פי סיפורי הבעל שם טוב. מהו סוד האור של חנוכה? הצגה מרתקת, מותחת ומצחיקה על אור ותקוה, אהבת חינם ותפילה אמיתית מהלב. הצגה עם 2 שחקנים ובובות גדולות. 

משחק:  יהל חזן, חיים רושטיין, יעוץ כתיבה: אושרי מימון.
 

כרטיסים:  40 ₪ ירושלמי 30 ₪ 

 

הסעודה האחרונה  להקת אנגלה - בכורה! מחול 

יום רביעי 28/12  20:00
 

מופע העוסק בריטואל השולחן הערוך, חוצה דרך מנהגי דת ודינמיקה משפחתית ומדלג בין קודש לחול. סיטואציה של ארוחה משפחתית הופכת למחול מטורף ולמעבדה חיה להתנהגות ומוסכמות תרבותיות.  יצירה: מרים אנגל   רקדנים: הילה כהן, ספיר זהר, לילך סגיר, דייזי ורסאנו, שיר גוירץ, מרים אנגל, סרגיי שמוטה.
 

כרטיסים:  60 ₪  ירושלמי/סטודנט  50 ₪

 

החברות של אלוהים

יום רביעי 28/12  21:00
 

שלוש נשים תנ"כיות: שרה אמנו, נעמי ופלגש בגבעה, חושפות את האמת האישית שלהן בסיפורי התנ"ך המוכרים שעד כה סופרו לנו בידי גברים  בימוי: יעל סלור  מאת: ענבל גנצר  משחק: רונית אפל, יעל רוחקינד, תמר רצאבי.


כרטיסים:  60 ₪  ירושלמי/סטודנט  50 ₪

 

האחים גת

יום רביעי 28/12  22:00
 

האחים החרדים אריה וגיל גת סחפו את ישראל בהרמוניות מרגשות ובביצועי רוק בלתי נשכחים. השילוב של טוהר האמונה ואהבתם למוסיקה הפך אותם לקונצנזוס. הם מביאים את הניחוח הנוסטלגי של פעם, אל לבבות הקהל  בהופעותיהם בארץ ובחו"ל.
 

כרטיסים:  70 ₪  ירושלמי/סטודנט 60 ₪ 

 

עבריה - סיגלית בנאי בפרפורמנס פואטי

יום חמישי  29/12  19:00
 

מופע שירה מדוברת (ספוקן וורד) בליווי פסקול מקורי וקטעי וידאו ארט דוקומנטריים. בנאי, משחקת בזהויות, עוברת בין עיר לבנה ועיר שחורה, עוטה ש"ס שיק ומטשטשת את הגבולות בין דתי לחילוני בחיפוש אחר עבריות שגלתה מבית הכנסת. בימוי: חנה ואזנה גרינולד.
 

כרטיסים:  60 ₪  ירושלמי/סטודנט  50 ₪

 

להקת המחול ענבל - יצירה מאת נעה שדור בבכורה ישראלית!

יום חמישי  29/12  20:30 
 

רקדנים: חן נדלר, עופרי להמן מנטל, עירית ברונר, אלמוג קידרון, גל גורפונג, שמוליק חלפון, עידו גרינברג ושיין סקופץ.
 

כרטיסים:  60 ₪  ירושלמי/סטודנט  50 ₪

 

שורשים ודרכים - יוסי סאסי בנד

יום חמישי 29/12  22:00
 

מופע וירטואוזי מאין כמוהו. הממזג מזרח עם מערב, שורשים יהודיים עם מוזיקת עולם וכלים אקוסטיים עם גיטרה חשמלית.  יוסי סאסי בנד, מייצגת את ישראל בתפוצות, בהרכב של 6 נגנים ייחודיים, במסע בלתי פוסק של מיזוגים אומנותיים וחקר תרבותי מתמשך.  יוסי סאסי –שירה ובוזוקיטרה, לוביאניקר אור-בס, פוקס ספיר-שירה, עזר בן-גיטרות, פרידמן רועי- כלי הקשה, שי יפרח- תופים. 

 

כרטיסים:  60 ₪  ירושלמי/סטודנט  50 ₪

 

מנגנים בחושך - להקת בית ספר לנבואה

יום שישי 30/12  11:00 
 

רוקנרול, בירות, חבר'ה, ושגעון גדול - במיוחד לאווירת סוף חנוכה ושישי בצהרים.  הלהקה, בשיתוף נגנים אורחים, שוזרת מוזיקה מקורית עם קלאסיקות רוק והרבה נשמה, במסע המערבב בתוכו חושך ואור.  הפקה אור קולית בליווי וידאו ארט. אדם פז - שירה וגיטרות, אלעד בסרגליק - גיטרה חשמלית, גיא גרוס – תופים, מוריאל ברגר – בס, משה בילואר - קלידים ושירה שושנה רץ  - כינורות מאור קרקו - עוד.
 

כרטיסים:  60 ₪  ירושלמי/סטודנט  50 ₪

 

PlanktON - אריק פוטרמן בוידאו-ארט

ראשון 25/12 עד חמישי 29/12
 

עבודת הקרנה ססגונית המתייחסת לפני השטח של קירות הבנין ולאלמנטים האדריכלים שבו  באמצעות דימויים מהמסורת היהודית. ללא תשלום.

preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text