אירועים בירושלים

מעלית הזמן ירושלים


פסח במעלית הזמן בתאריך 27.04.2019

עד 27.04.2019

בואו לבקר בפסח הקרוב במעלית הזמן בירושלים!

 

מעלית הזמן מציעה למבקרים 4 מיצגים חדשניים המשלבים אפקטים ייחודיים: מסע במעלית הזמן אל סודות ירושלים, מסע מרתק אל החלל, מסע בקפסולה זעירה אל תוך גוף האדם ומסע מרגש אל נפלאות העבר, ההווה והעתיד של בירת ישראל. 

 

מעלית הזמן – מיצג חוויתי העושה סדר בהיסטוריה הארוכה והמורכבת של העיר ירושלים. הצופה חוזר 3,000 שנה אחורה, למסע מרתק בזמן אל מעמקי האדמה של העיר ירושלים החל מימי בית ראשון דרך בית שני, חיי ישו ומוחמד, כובשי העיר, שחרור הכותל במלחמת ששת הימים ועד לימים אלו.

 

אני ירושלים – במיצג דו מימדי זה מוזמן הצופה ליהנות ולחוות את הצלילים והריחות של העיר ירושלים, לקפוץ לרכבת הקלה, ליהנות מסיור בשוק מחנה יהודה, לצפות בעיר מלמעלה, ללמוד על ההיסטוריה של ירושלים ופסיפס האנשים והתרבויות הפועלים בה ולהכיר עולם שלם.

 

מסע ביקום – מכדור הארץ אל קצות הגלקסיה בתלת מימד מזמין את המבקרים לראות מקרוב את הרגע בו נוצר היקום – המפץ הגדול וליהנות מסיור וירטואלי במערכת השמש, סביב כדור הארץ, הירח והפלנטות השכנות. 
 

קפסולת העתיד - מסע בגוף האדם בתלת מימד. מתי ראיתם מה קורה באוזן, במוח בשרירים או בריאות? המיצג חושף את סודותיה של המכונה המשוכללת ביותר ביקום, גוף האדם. בעזרת 'אינפו' קפסולה – רובוטית עתידנית המנחה את המסע ומספקת לאורך המיצג נקודת מבט ייחודית משלה על הנעשה בגופנו.


כל הפרטים:

 

כתובת: יצחק קריב 6, שדרות ממילא ירושלים
שעות פתיחה בחול המועד פסח: 10:00-22:00 | מיצג אחרון בשעה 21:20 
בימי שישי וערבי חג: 10:00-14:00 

מחיר כניסה: 54 ₪ ברכישת כרטיס בקופת האתר (46 ₪ לרוכשים דרך האתר)
הכניסה מגיל 5 ומעלה בלבד ובתיאום מראש בלבד


לפרטים נוספים: 02-6248381

 

preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text