Attractions Banners - 354

מוזיאון מגדל דוד


פסטיבל אמנות דיגיטלית בינלאומי בתאריך 28.11.2019

     
עד 28.11.2019

מוזיאון מגדל דוד, Organuz, וכרמי וורטמן מציגים:

 

Zero.One

 

פסטיבל אמנות דיגיטלית בינלאומי במוזיאון מגדל דוד

27-28 בנובמבר 2019

 

ניהול אמנותי: יאיר מוס ודניאל זיני

 

*Zero.One הוא פסטיבל אמנות דיגיטלית המבקש לבחון את החיבור בין יצירתיות אנושית לטכנולוגיה דרך הופעות אודיו ויזואליות חיות, מיצבי אמנות דיגיטלית, הקרנות, פאנלים והרצאות, ומציע למבקריו חוויה אינטנסיבית אשר תתקיים בפעם הראשונה בישראל במרחבי מוזיאון מגדל דוד. הקהל מוזמן לשוטט בין הופעות אודיו ויזואליות, מייצגים חיים, עבודות אמנות והקרנות ברזולוציות ענק לצד פאנלים והרצאות בנושאים בוערים בתרבות הדיגיטלית וביטוייה בירושלים: זיכרון ושִׁכחה, דת וטכנולוגיה, והיכולת להכיל עולם מתועד עד אין קץ וגם למחול על עוולותיו. הפסטיבל מבקש להעמיק את ההתבוננות בחוויה האנושית בעידן הדיגיטלי, דרך הסתכלות על הכוחות הנסתרים שמפעילים אותה, אותו עולם המתקיים בחיבור שבין האפס לאחד.

 

אספנו את האמנים הבינלאומיים והמקומיים הכי בועטים, שעושים שימוש בטכנולוגיות פורצות דרך: כלי מוזיקה מבוססי קוד, אינטליגנציה מלאכותית, סריקות תלת ממד (פוטוגרמטריה), עיבוד דיגיטלי, אלגוריתמים לומדים ועוד. הם מגיעים לשני לילות של הופעות בין אבני האתר הארכיאולוגי היפהפה של מגדל דוד, שריד של תרבויות עתיקות.

 

בין האמנים המשתתפים:

 

Ryoichi Kurokawa - אמן יפני רב תחומי הפועל בברלין. מתבונן במערכת היחסים בין הטבע למעשי ידי אדם באמצעות עיבוד סריקות תלת מימד של מבנים ארכיטקטוניים שהזמן והטבע התערבו בצורתם. בניה והרס חוזרים ונשנים של דאטה מייצרים "פסלי זמן" המתחברים עם מוזיקה אלקטרונית והקלטות שטח ומערערים את התפיסה המרחבית של הצופה. עבודותיו הוצגו בביאנלה בוונציה, במוזיאון הטייט ובמרכז פומפידו בפריז. יופיע בארץ לראשונה עם מופע אודיו ויזואלי חדש – "Sub-Assemblies"

 

Freeka Tet - אמן צרפתי הפועל בניו יורק. עבודתו מערבת סגנונות ומדיות: אובייקטים, פרוטזות, הנפשה מכנית, האקינג, חומרים קיימים, כתיבת קוד ופרפורמנס. יצירתו מעניקה להם פרשנות חדשה המטשטשת את הגבולות בין ביטוי אמנותי לביצוע טכני. עבודותיו הוצגו בכנסי גוגל השנתיים, ביריד מיאמי ארט באזל ועוד. יופיע בארץ לראשונה עם 'Internet Scrappd', מופע אודיו ויזואלי אינטראקטיבי.

 

 Ofer Smilansky - אמן יליד ישראל החי ופועל בבלגיה. במופעו האודיו ויזואלי ״Beasty Tears״ הוא משתמש בטכניקה של הקרנת אור מסוכרנת עם אורות ולדים, המייצר חוויה אינטנסיבית מדיטטיבית המקנה אפקט של שוטטות סמיכה בין באסים בועטים ומלודיות צורחות, סינתזה של אור וצליל.

 

Refik Anadol - אמן מדיה יליד איסטנבול הפועל בלוס אנג'לס. יוצר מיצבים אימרסיביים מבוססי נתונים, ואמנות מותאמת מיקום (site-specific) במרחב הציבורי. ביצירותיו, החוקרות את המרחב שבין ישויות דיגיטליות ופיזיות על ידי יצירת קשר בין ארכיטקטורה ואומנויות המדיה, כל החללים והחזיתות יכולים לשמש מצע ליצירה. בכך, הוא מזמין את הצופים לדמיין מציאויות אלטרנטיביות על ידי הצגת האפשרויות להגדרה מחדש של השימושים במבנים אדריכליים, פנים וחוץ כאחד. יצירותיו זכו בפרסים רבים והוצגו בפסטיבלים וגלריות ברחבי העולם.

 

INFIMENSIONS - אמן דיגיטלי יליד קרואטיה החוקר את החיבור בין ממדי האור, הצליל, החלל והרוח. שואף לאתגר תפיסות ולייצר חזיונות וחוויות חוץ-גופיות. יציג מיצב וידאו תלוי מקום המשלב את בין האתר העתיק, קונסטרוקציית לדים, הקרנות, ומכונת עשן.

 

סדרת פאנלים והרצאות בפסטיבל

 

הזכות להיזכר, הזכות להישכח

יום רביעי, 27.11.2019, 18:30-20:00

 

בעולם דיגיטלי הסיפורים אודותינו חיים לנצח. בעידן שבו האינטרנט זוכר כל עלבון, כל טוקבק מלא טינה, כל פוסט מטופש, האם יש לנו סיכוי ללמוד לסלוח? דרך עיון במקרים מן הארץ והעולם בהן עולה "הזכות להישכח" נבקש לחשוב על הזמן והזיכרון, על טעויות והאפשרות לקבל מחילה עליהן, ועל החברה בה אנו חיים. בשיתוף המרכז להגנת הסייבר של הפקולטה למשפטים, האוניברסיטה העברית. בהנחיית עידו קינן, ובהשתתפות: עו״ד דנה יפה, יובל גולדפוס, דניאל לנדאו.

 

הנשגב הדיגיטלי  - אמנות. דת. טכנולוגיה

יום חמישי, 28.11.2019, 18:30-20:00

 

טכנולוגיה מזוהה עם קידמה ורציונליות, אך שורשיה ההיסטוריים נטועים בדת, מיתולוגיות  וקסם, ולשורשים אלה כדי לשוב על מנת להבין את התפיסות העכשוויות לגבי העולם הווירטואלי, רובוטים ואינטליגנציה מלאכותית. ככל שמעמיק הקשר בין ירושלים - העיר בת אלפי השנים - לטכנולוגיה, עולה הצורך לשאול שאלות חדשות אודות החיבור הזה בין עבר והווה, גלוי ונסתר. בהנחיית עידו קינן, ובהשתתפות: דר׳ רועי ברנד, דר׳ כרמל וייסמן, דר׳ אייל גרוס

 

כרטיסים:

בטלפון: *2884

https://www.tod.org.il/zero-one/ 

 

מכירה מוקדמת: 85 ₪ ליום אחד | 150 ₪ לשני ימי הפסטיבל

סטודנט / חייל / אזרח ותיק: 65 ₪

 

מחיר רגיל: 100 ₪ ליום אחד | 170 ₪ לשני ימי הפסטיבל

בקופות: 120 ₪

 

**כרטיס משולב לשני ימי הפסטיבל – טלפונית בלבד!

תמונות: חן וגשל, רועי סגל, יח"צ

get-tickets
preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text