אירועים בירושלים

עונג של שבת: שבת ירושלמית אחרת 14.6-15.6.2013


עונג של שבת: שבת ירושלמית אחרת 14.6-15.6.2013 בתאריך 14.06.2013

Friday jun 14th

קואליציית "ירו-שלם" המשלבת דתיים וחילוניים, הציבה לעצמה מטרה: להשיב את חופש הבחירה בשבת לתושבי ירושלים ועבור כל אזרחי ישראל. בשישי ושבת, ה-15-14 ביוני, תקיים הקואליציה את אירועי "עונג של שבת" שיפתחו את הקיץ בשבת שתוקדש לדבר אחד: חופש. במתחם התחנה הראשונה בבירה שנפתח לאחרונה תתקיים קבלת שבת ירושלמית ובשבת יתקיימו בה משחק "חפש את המטמון" ענק והפעלות לילדים, בגן הבוטני תתקיים הופעה של יהלי סובול לצד אירוע "שבת בי-ם", במוזיאון המדע תיפתח תערוכה בנושא 'משחקי אור וצל', בבית יהודית יתקיימו פאנלים שיעסקו בחופש הגדול ובשירת נשים חתרנית ועוד. רוב האירועים הם ללא תשלום או בתשלום סמלי.


בין האירועים שיתרחשו במסגרת "עונג של שבת" הקרובה:

 

קבלת שבת ירושלמית במתחם התחנה הראשונה – לפני כניסת השבת (17:00) יופיע הרכב מוזיקלי ולאחר מכן תיפתח קבלת שבת כמיטב המסורת היהודית. קבלת שבת בסגנון אחר תתרחש ב"בית הפתוח" של קהילת הלהט"ב בירושלים (כולם מוזמנים) בשעה 18:00.


שישישלום – הישיבה החילונית בירושלים תקבל את השבת עם ההרכב המוזיקלי לה באסטה בנד ועם תאטרון "משהו משהו". מגרש וורבורג, שישי ב-21:00.


"שבת בי-ם" עם יהלי סובול – ארגון "רוח חדשה" יארח בגן הבוטני את יהלי סובול, סולן להקת "מוניקה סקס" להופעה עם שירים מתוך אלבומי הסולו ושירים של הלהקה. בין לבין: די ג'יי, זולות על האגם ומשחקי ים מרעננים. שבת ב-15:30.


 "בלוק פארטי" - ירושלים מארחת את תל אביב. בתוכנית: דוכנים ושוק פשפשים,Dj  בלאקדן, הופעה של Los caparo, והופעה של ההרכב Robert Knowa agv. תאטרון החאן, שישי ב-12:00.


ברל'ה בתחנה – במתחם התחנה הראשונה תערוך "התנועה הירושלמית" משחק "חפש את המטמון" ענק, משחקי ילדות והפעלות נוספות. שבת, 15:00-11:00. מ-16:00 ייערכו סדנאות יצירה בתלפיות מזרח.


'משחקי אור וצל' במוזיאון המדע – תערוכה מדעית חדשה בנושא אור וצל והמופע 'ד"ר מולקולה' (בתשלום). שישי ושבת, 10:00-14:00.


שבתרבות – החופש הגדול – רגע לפני סוף שנת הלימודים, נארח פאנל על החופש הגדול – האם הוא ארוך מדי? האם צריך בכלל חופש "גדול"? מה עושים בו כיום ואיך צריך שייראה. לצד זאת, חבורת ה"סתורהטלינג" תציג קטעים קומיים על החופש הגדול. בית יהודית, שבת, 11:30.


שירת נשים – ארגון "קולך" יערוך שיח על שירת נשים חתרנית מהמקרא ועד למחלוקת העכשווית על הנושא. עם אביגיל אנטמן ופרופ' רחל אליאור. בית יהודית, שבת ב- 17:00.


get-tickets
preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text