אירועים בירושלים

תערוכת "תעתועים" במוזיאון ישראל


תערוכת "תעתועים" במוזיאון ישראל בתאריך 02.06.2013

     
Sunday jun 2nd


"תעתועים" במוזיאון ישראל: אשליות מפתיעות, הטעיה של החושים ותעתועי ראיה. התערוכה דנה בשאלה האם מה שאנחנו חושבים שאנו רואים הוא באמת מה שאנו רואים? האם יתכן שהעיניים לא תמיד מספרות לנו את האמת? האם משהוא שכח להסיר את האבק מהתמונה או שהאמן צייר אותו?כיצד אפשר לעלות ולרדת אותה מדרגה בו-זמנית? אם הכיסא לבן מדוע הוא נראה שחור? מדוע צורות נחות נראות נעות? 


לצדן יצירותיו של אמן האשליות הנודע מ"ק אשר, יוצגו כ- 50 יצירות נוספות של אמנים שונים מהארץ ומהעולם העוסקות  בנושא האשליה והתעתוע ובהם אורי גרשט, טליה קינן, מירי סגל, גיל שחר, גל וינשטיין, בוקי שוורץ בעבודה אותה ישחזר איל רפפורט, עבודת וידיאו חדשה של עדן אורבך-עפרת שנעשתה במיוחד לתערוכה, סיל פלוייר, טים נובל וסו וובסטר, ג'יג'י סקרייה, מאוריציו קטלן,בריג'יט ריילי, ויקטור וסרלי ואחרים.


עיצוב החלל בתערוכה יוצא דופן: עמודים תלויים באוויר ועליהם 30 יצירות מקוריות של אשר, חדר מראות ממנו נכנסים לחללי התערוכה השונים, עבודה של האמנים הבריטים טים נובל וסו ובסטר ובה שאריות עצים היוצרות צל אדם בגודל טבעי על הקיר, ויצירות נוספות הגורמות לצופה להיות בטוח שראה משהוא שלמעשה אינו קיים במציאות. 


אוצרת התערוכה: דניאלה שלו 


נתערוכה מוצגת עד לחודש פברואר 2014 ותלווה בחצר קיץ פעילה בנושא התעתוע ולכבודה יופיע קטלוג עברי-אנגלי.


get-tickets
get-tickets

שעות פתיחה: א' ב' ד' ה' 10:00-17:00, ג' 16:00-21:00, ו' וערבי חג 10:00-14:00, שבת וחג 10:00-17:00

preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text