אירועים בירושלים

חגיגת קולנוע בינלאומית לילדים ונוער בסינמטק ירושלים


חגיגת קולנוע בינלאומית לילדים ונוער בסינמטק ירושלים בתאריך 15.08.2010

     
Sunday aug 15th


המהדורה השלישית של חגיגת קולנוע בינלאומית לילדים ונוער תתקיים בין התאריכים 15-19 לאוגוסט 2010 בסינמטק ירושלים. מטרת התוכנית היא להביא את המיטב שבמיטב שבעשייה העולמית לילדים ונוער מהשנה החולפת, ובתוך כך לחשוף את הקהל הצעיר אל עולמות חדשים, מצוקות, פחדים, אהבות ותקוות של ילדים וילדות כמותם מכל העולם.


המוטו של התוכנית הוא שילדים הם קהל לא פחות רגיש ואינטליגנטי מקהל מבוגר. אלא שלהבדיל ממנו, הוא גם צורך בקלות רבה יותר כל מה מוגש לו, ואולי מסיבה זו יש כל כך הרבה יצירה בינונית ואפילו מעליבה הנעשית עבור ילדים ונוער. כל הסרטים שיוקרנו בחגיגת הקולנוע בירושלים נבחרו בקפידה רבה, והן כולם יצירות מעולות, מאתגרות, נוגעות ללב אך לא פחות מכך מהנות וסוחפות. הסרטים נבחרו מתוך פסטיבלים בינלאומיים חשובים בעולם בתחום זה, והם יוצגו בתרגום או בדיבוב לעברית, בהתאם לקבוצת הגיל אליהם מיועד כל סרט.


מסגרות נוספות שיוצגו במהלך החגיגה הן: תחרות סרטי "ירושלים שלי" אותם ביימו ילדים, תחרות סרטי סטודנטים לילדים, וכמובן התחרות הבין לאומית. השופטים יהיו מקצוענים מתחום זה מהארץ ומהעולם (רשימת השופטים תתפרסם בהמשך), ובנוסף צוות של שופטים ילדים ירושלמים שיבחרו בקפידה ויעברו הדרכה מתאימה. בנוסף תתקיימנה במהלך האירוע סדנאות שונות, וביניהן סדנת יצירת סרטי אנימציה, סדנת יצירת סרט עלילתי, סדנת מוזיקה לסרטים ועוד.

הצטרפו אלינו לחמישה ימים של חגיגת סרטים, מופעים וסדנאות ולמסע מרגש מסביב לעולם, שיעסוק באהבות, פחדים, קשיים, שאיפות ותקוות של ילדים מירושלים, אמסטרדם, אוסלו, ניו-זילנד ומדינות רבות אחרות.


לפרטים נוספים, ולתכניה המלאה, בקרו באתר הפסטיבל.

get-tickets
get-tickets

דרך חברון 11

preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text