אירועים בירושלים

סילבסטר חסר רסן ומלא באססססססים


סילבסטר חסר רסן ומלא באססססססים בתאריך 31.12.2009

     
Thursday dec 31st

גבירותיי ורבותיי הטירוף חוגג, בעל הבית השתגע!!!
סילבסטר חסר רסן ומלא באססססססים
שבעה די ג'ים יחרכו את רחבת הבאסס עד כי 2009 תעלם באש גופרית ועשן, הר לבה רותח של באסססים סמיכים ככה שלא תשכחו ש2009 היא שנת הדאבסטפ בירושלים.
בזמן שכל הסגנונות האחרים ישנים בעמידה הרימו אריות הדאבסטפ של ירושלים את הראש רד איי פמיליה ודאב אל וואד ואחרים מביאים את הבשורה של המקצב השבור והבאססים הרועמים במסיבות מטורפות, וחסרות רסן.
לא פלא שמועדון שקוראים לו הבאסס יש לו במנה העיקרית ליד האלכוהול דאבסטפ, ומכיוון שזוהי שנת הדאבסטפ בירושלים החלטנו להביא אליכם את הקרם דה לה קרם של הסצנה המקומית ואורח מיוחד מברלין:

FREAK ASS E(X.A CUTE SOUNDSYSTEM, BERLIN

אריות ירושלים- מותיקי סצנת הרגאיי הירושלמית טחנו כל מועדון וחור בעשר שנים האחרונות וגם הם נגעו בדאבסטפ ומאז קשה קשה להוציא אותם מהעניין, האריות יגישו סט דאבסטפ ספיישל מכיוון הרגאיי, וויבים עמוקים מהאריות טי אייצ' סי סלקטור וג'אה לאב.

רד איי פמייליה מופו ובאני און אסיד- תקליטני הבית של הבאסס, ברדלסי דאבסטפ נשכניים, מגיעים אחרי שנה בה הרימו את הסצנה לאוויר, ולא פחדו שאף אחד לא הבין את מזמור הברדלס, המשיכו והמשיכו וטחנו וטחנו עד שהבינו דאבסטפ זה העניין, יש לציין ששניהם יוצרי מוזיקה ולבאני און אסיד יש לייבל אינטרנטי חדש בשם הולי דאבס.
FREAK ASS E- אחד מהמפיקים העסוקים בסצנת המקצבים השבורים של ברלין, יוצר מפיק ודי ג'י.
החבר השני מהסאונד סיסטם אקס אי קיוט מברלין, שיתף פעולה עם אמני היפ הופ כדוגמאת מייק לאד שחתום בלייבל ביג דאדא שבו חתומים בין השאר רוטס מנובה וספנק רוק, הסאונד הופיע והקליט עם אמנים ידועים מודסלקטור וארון ספקטור.

פריק אס אי הוא חיה מגוונת מדאב להארדקור דראם אנד בייס מהיפ הופ לדאבסטפ, אך הפעם יבוא אלינו ירושלמה עם סט של ספיישלים בתוספת מכשירי אפקטים וצעצועים שונים ומשונים.
דאב אל וואד גוביבוש ו8BIT – נציגי הצוות ששם מצור על ירושלים ומסרב לשחרר, יביאו את בשורת הבייס גליצ', דאבסטפ ומקצבים שבורים יחגגו לרוב משניים מהדי ג'ים הכי מבטיחים בירושלים, 8BIT אהוב הבנות, והאביר השחור מערבות ביילרוסיה שיודע מה זה לתת בראש וחזק.

get-tickets
get-tickets

רחוב ההסתדרות 1

preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text