אירועים בירושלים

מסיבה שחורה לפתיחת השנה האקדמית


מסיבה שחורה לפתיחת השנה האקדמית בתאריך 11.11.2010

Thursday nov 11th

ה"מסיבה שחורה" חוזרת להרעיד את העיר: עיריית ירושלים חוגגת את פתיחת שנת הלימודים האקדמית במסיבה ענקית 


ה -Black Party  חוזרת להרעיד את יסודות בניין העירייה עם הופעה של רמי פורטיס, אסף אבידן והמוג'וס

 

קוד הלבוש - שחור בלבד 


גם הפעם נלחמים בתאונות הדרכים עם בר ללא אלכוהול לנהגים התורנים ואטרקציות ייחודיות נגד שימוש בסלולארי בנהיגה 


* יום חמישי, 11 בנובמבר, החל מהשעה 22:00, בחניון ספרא*
 
החורף הישראלי שהתעכב עד כה, המתין ככל הנראה ליריית הפתיחה הממלכתית - "המסיבה השחורה"; מסיבת פתיחת עונה ושנת הלימודים האקדמית שתתקיים זו השנה השנייה מתחת לבניין העירייה בחניון ספרא. הקונספט העולמי המצליח שמשיק את אירועי החורף בערים הגדולות בעולם, ביצע עלייה לציון בשנה שעברה ובגרסתו הישראלית קורא למיגור התאונות בדרכים ובעיקר אלו הנובעות מנהיגה תחת השפעת אלכוהול ומשימוש בסלולארי תוך כדי נהיגה.
 
לאור הצלחת המסיבה בשנה שעברה, צופים ברשות הצעירים בעיריית ירושלים, שהפעם יגדשו את מפלסי החניון למעלה מ 5,000 צעירים, קהל הסטודנטים שהחל את שנת הלימודים האקדמית בימים האחרונים. אלו ירקדו למול במת הענק לקצב המוזיקה של אגדת הרוק הישראלית - רמי פורטיס, אסף אבידן ולהקת המוג'וס (בהופעה מלאה), די. ג'י Ido Kappach ולאור השחר עם די. ג'יי OFFSET  הלוא הוא דרור שליט שינעל את המסיבה.
 
כאנטי-תיזה ל"מסיבה הלבנה" שסוגרת את שנת הלימודים, קוד הלבוש למשתתפי האירוע הוא - שחור בלבד. גם השנה יעוצב החניון הענק ברוח הקונספט למניעת תאונות הדרכים, כאשר יעשה שימוש בלייזרים, תפאורה ייחודית ואטרקציות סודיות ומהנות. לרווחת החוגגים יוצב במקום גם בר אלכוהולי איכותי ולצידו, לנהגים התורנים - בר ללא אלכוהול.


 
קליפ פרומו למסיבה השחורה -
http://www.jerusalem.muni.il/jer_sys/frontstage2010/index.asp 

 


את הכרטיסים ניתן לרכוש ב: אגודות הסטודנטים, "בימות", "הבולינט", "הקצה", "ז'בוטנסקי", "הגולה", "התו השמיני" "ההוא עם החולצות", "הבועה", באתר האינטרנט, בעיריית ירושלים  - רשות הצעירים יפו 19, ובכניסה למסיבה.  

get-tickets
get-tickets

מרכז העיר

preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text