אירועים בירושלים

מסיבת סופשנה בבוגי


מסיבת סופשנה בבוגי בתאריך 30.12.2010

     
Thursday dec 30th

מסיבת סוף שנה ססגונית וקצבית של עמותת הבוגי תתקיים ביום חמישי, 30 בדצמבר 2010 , מהשעה 21:30 ועד 02:30 בבוקר במיקום החדש והמשודרג של אירועי הבוגי באולפן החדש בתיאטרון ירושלים, רח' מרכוס 20 , בהשתתפות DJ תומר אופטימיסטיק ונועה זולו.

 


עמותת הבוגי למוזיקה, ריקוד ותנועה מסיימת עוד שנת פעילות בעיר בערב בלתי נשכח של מוסיקה וקצב, של חוויה טוטאלית וסוחפת ומופעי מוסיקאים בשילוב ערבי מוזיקה חיה, ריקוד ותנועה במיקום החדש - האולפן החדש של תיאטרון ירושלים (לשעבר אולפני טלעד). ערב סיום השנה של הבוגי בניהולו של אבי אדרי יכלול מוזיקת עולם, סדנאות תנועה ומוזיקה חיה בהשתתפות האומנים DJ תומר אופטימיסטיק ונועה זולו מתחום הריקוד והמוזיקה, צעירים ירושלמים וחברים מרחבי הארץ. DJ תומר אופטימיסטיק ונועה זולו, יוצרים יחדיו סט של LIVE Didgeridoo on trance music הסט הינו פרי עבודה משותפת שבה הושם דגש על מוסיקת טראנס משובחת ומגוונת ,תוך שילוב הדידג'רידו כמוביל הסט. הסט מיועד אך ורק לאלו שמסוגלים לרקוד בטירוף במשך שעה רצופה.


נועה זולו -אמנית דידג'רידו פורצת גבולות התחילה כנגנית חצוצרה, למדה,הופיעה והתפתחה בפורטו-ריקו,ארה"ב ואפריקה.חזרה את כל הדרך לישראל רק בשביל לגלות את הדיג' ומשם המשיכה להופיע עם ה"טרייבל דאנס" במשך שלוש שנים,כשעל הדרך שיתפה פעולה על הבמות הגדולות ביותר עם יוסי פיין,ראקש צ'אוריסיה(אמן בנסורי מהגדולים בהודו),שי בן צור ולהקת היאם,אוי דוויז'ן ונוספים.


DJ אופטימיסטיק הוא תומר הנדל, מתקלט, מפיק ומרצה בתחום מזה כעשור. תומר מתמחה במוסיקה דיגיטאלית ובעיקר בטראנס מפיק מסיבות טראנס בליין בשם אופטימיסטיק עם רקורד של סטים בפסטיבלים שונים בארץ, תכנון ועיצוב מוסיקאלי להצגות תיאטרון וסטים ב 106 FM "קול הקמפוס". תומר עוסק במקביל במחקר אקדמי ומרצה על ההשפעות החברתיות ותרבותיות של טראנס ומוסיקה אלקטרונית ומאמין שמוסיקה היא הרבה יותר מאוסף צלילים.

get-tickets
get-tickets

רח' מרכוס 20

preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text