אירועים בירושלים

מסיבת פורים של הבוגי עם נועה זולו ודי ג'יי אופטימיסטיק


מסיבת פורים של הבוגי עם נועה זולו ודי ג'יי אופטימיסטיק בתאריך 17.03.2011

     
Thursday mar 17th


מסיבת פורים של הבוגי - יום חמישי , 17 במרץ 2011 מהשעה 21:30 באולם החדש בתיאטרון ירושלים

 

בהשתתפות DJ תומר אופטימיסטיק ונועה זולו יחגגו השנה מסיבת פורים ססגונית וקצבית של עמותת הבוגי. המופע והמסיבה לפורים יתקיימו ביום חמישי, 17 במרץ 2011 , מהשעה 21:30 ולתוך הלילה במיקום החדש והמשודרג של אירועי הבוגי באולם החדש בתיאטרון ירושלים, רח' מרכוס 20.

 

עמותת הבוגי למוזיקה, ריקוד ותנועה מקיימת את המסורת של חגיגת פורים בערב בלתי נשכח של מוסיקה וקצב, של חוויה טוטאלית וסוחפת ומופעי מוסיקאים בשילוב ערבי מוזיקה חיה, ריקוד ותנועה במיקום החדש - האולפן החדש של תיאטרון ירושלים (לשעבר אולפני טלעד).

המופעים ומסיבת פורים של עמותת הבוגי בניהולו של אבי אדרי יכלול מוזיקת עולם, סדנאות תנועה ומוזיקה חיה בהשתתפות האומנים DJ תומר אופטימיסטיק ונועה זולו מתחום הריקוד והמוזיקה, צעירים ירושלמים, סטודנטים וחברים מרחבי הארץ. DJ תומר אופטימיסטיק ונועה זולו, יוצרים יחדיו סט של LIVE Didgeridoo on trance music  הסט הינו פרי עבודה משותפת שבה הושם דגש על מוסיקת טראנס משובחת ומגוונת ,תוך שילוב הדידג'רידו כמוביל הסט. הסט מיועד אך ורק לאלו שמסוגלים לרקוד בטירוף במשך שעה רצופה. עוד יופיעוDJ יובל דרור, יותם אל על ואבי.

 

נועה זולו -אמנית דידג'רידו פורצת גבולות התחילה כנגנית חצוצרה, למדה,הופיעה והתפתחה בפורטו-ריקו,ארה"ב ואפריקה. חזרה את כל הדרך לישראל רק בשביל לגלות את הדיג' ומשם המשיכה להופיע עם ה"טרייבל דאנס" במשך שלוש שנים, כשעל הדרך שיתפה פעולה על הבמות הגדולות ביותר עם יוסי פיין, ראקש צ'אוריסיה (אמן בנסורי מהגדולים בהודו),שי בן צור ולהקת היאם,אוי דוויז'ן ונוספים.

 

DJ אופטימיסטיק  הוא תומר הנדל, מתקלט, מפיק ומרצה בתחום מזה כעשור. תומר מתמחה במוסיקה דיגיטאלית ובעיקר בטראנס מפיק מסיבות טראנס בליין בשם אופטימיסטיק עם רקורד של סטים בפסטיבלים שונים בארץ, תכנון ועיצוב מוסיקאלי להצגות תיאטרון וסטים ב 106 FM "קול הקמפוס". תומר עוסק במקביל במחקר אקדמי ומרצה על ההשפעות החברתיות ותרבותיות של טראנס ומוסיקה אלקטרונית ומאמין שמוסיקה היא הרבה יותר מאוסף צלילים.

get-tickets
get-tickets

תיאטרון ירושלים, רח' מרכוס 20, טלביה

preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text