אירועים בירושלים

מסיבת שלוש שנים לתנועת התעוררות


מסיבת שלוש שנים לתנועת התעוררות בתאריך 09.04.2011

     
Saturday apr 9th

 תנועת התעוררות גאה ושמחה להזמין אתכם ל מסיבת המחזור הגדולה - יומולדת 3 לתנועת התעוררות בירושלים!

 

לאחר שנים של הדרדרות במצבה של ירושלים, הגירה שלילית של צעירים, שפל במעורבות האזרחית הפוליטית והחברתית ושחיקה מתמדת באיכות החיים, קמה בעיר תנועה בועטת ואנרגטית, מונעת על ידי צעירים נחושים וערכיים, אשר שמה לה למטרה להציל את העיר המיוחדת הזו, ירושלים, שאנחנו כל כך אוהבים.

 

ללא משאבים, ללא נסיון, אבל עם הרבה אנרגיה של עשייה ואמונה בצדקת הדרך, הצליחה התעוררות לעורר את הציבור הירושלמי, בבתי הספר, באוניברסיטה, בשוק, בשכונות, וסייעה להתנעת המהפך בעיר ובהנהגתה. גם כיום ממשיכה התנועה לפעול במלוא התנופה והכוח, כשהיא מונה עשרות פעילים מתנדבים, הפועלים יום יום למען עתיד טוב יותר לעיר ירושלים.

 

במלאת 3 שנים להתעוררות,  אנו מזמינים אותך לחגוג איתנו את ההשגים המשמעותיים של העשייה המתעוררת - בקידום מדיניות במסגרת המוניציפאלית, בפרויקטים החברתיים והתרבותיים שהתנועה יזמה ויצרה, במאבקים הציבוריים שהובילה ועוד.

 

כדי להגשים את החזון ולהמשיך לשאת בנטל המשימה, נשמח מאד להשתתפותכם בערב זה, ולתמיכתם בהמשך העשייה. תוכלו לעשות זאת כבר ברכישת כרטיס כניסה למסיבה - בעלות של 40 ש"ח (תרומה מינימלית מומלצת) או כמובן יותר.

 

ניפגש ב-9.4, באומן 17, בשעה 19:59 בדיוק, יחד עם כל אנשי העשייה המרכזיים בירושלים, ועם אוהבי העיר והתעוררות, במסיבה מעוררת במיוחד, עם נוסטלגיה, שמחה על ההווה, ומבט אופטימי לקראת עתיד העיר היקרה הזו.

 

ומילה לכל הירושלמים לשעבר - זו ההזדמנות שלכם להיפגש שוב בכל מה שאהבתם, לראות את החברים מפעם, כן, זוהי מסיבת המחזור הכי טובה שהייתה לכם...וכמובן לתרום את תרומתכם הקטנה למען המשך העשייה בעיר שכל כך חשוב לכולנו!

get-tickets
get-tickets

רחוב האומן 17

preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text