אירועים בירושלים

התזמורת הסימפונית ירושלים - רשות השידור: רוסיה הקטנה


התזמורת הסימפונית ירושלים - רשות השידור: רוסיה הקטנה בתאריך 24.11.2011

     
Thursday nov 24th

התזמורת הסימפונית ירושלים - רשות השידור מציגה: 

 

הקונצרט השלישי בסדרה הקלאסית, בשיתוף עם הסדרה הסימפונית הגדולה מבית מיוזיק אנג'לס, יום רביעי 24.11.2011, 20:00, אולם הנרי קראון, תיאטרון ירושלים. 

 

דוניצטי-  דון פסקוואלה: פרלוד
מוצרט - קונצ'רטו מס' 1 לחליל
צ'ייקובסקי-  סימפוניה מס' 2 רוסיה הקטנה

  

את התזמורת יוביל המנצח האורח מגרמניה פרנץ שוטקי: מאסטרו שוטקי הוא המנהל המוזיקלי של התזמורת הפילהרמונית דה-קאפו אשר בסיסה במינכן, שם היא מבצעת את הקונצרטים באולם האגדי - גאסטייג. פרנץ שוקי נחשב לאחד מהבולטים מקרב תלמידיו של סרג'יו צ'ליבידקה, מנהלה המוזיקלי האגדי של הפילהרמונית מינכן.

 

תוכנית הקונצרט מגוונת ומרתקת: בתחילה תנוגן הפתיחה לאופרה דון פסקוואלה מאת דוניצטי: הפתיחה שזורה פנינים בורקות מתוך נושאים שונים באופרה. לאחר מכך תבצע התזמורת את הקונצ'רטו המפורסם לחליל ולתזמורת מאת מוצרט ותארח את נגן החליל המפורסם מאיטליה, מסימו מרצ'לי.

 

המחצית השנייה של הקונצרט תוקדש ליצירת קסם פרי עטו של צ'ייקובסקי - הסימפוניה מס' 2 המכונה "רוסיה הקטנה". הסימפוניה הייתה להצלחה אדירה כבר בהשמעת הבכורה שלה בשנת 1872. מאז ועד היום היא אהובה על קהל שוחרי המוזיקה בעיקר הודות לעובדה שהיא מבוססת על שירי עם אוקראינים מרגשים וסוחפים. את הכינוי "הרוסיה הקטנה" העניק לה רימסקי-קורסקוב.

 

get-tickets
get-tickets

רחוב מרכוס 20

preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text