אירועים בירושלים

השבוע באוגנדה: 8-14.6.2012


השבוע באוגנדה: 8-14.6.2012 בתאריך 08.06.2012

     
Friday jun 8th

להלן האירועים באוגנדה מה 8.6 עד ה-14.6


יום שישי 8.6 14:00 כניסה - 40 / 50.

DeathCult in Holyland:

the Black Jaspers, Hellshovel and Sean Spits
שלוש הופעות חו"ל בכרטיס אחד. אירוע שכולו חיבור נדיר וחד פעמי בעולם הגאראז'-רוק'נרול העכשווי.


תפתח להקת "הל שאבל" מלייבל הגאראז'-פאנק הבינלאומי סלובנלי, שכבר שלחה לארץ את אחת הלהקות החמות שלה, אסיד בייבי ג'יזס לפני מספר חודשים. הל שאבל, אשר בקדמתה עומד ג'ף קלארק סולן להקת 'דמונז קלוז', מסתמנת כאחת מלהקות הגאראז'-פאנק החמות ביותר בסצנת הגאראז' העולמית, ומוציאה בימים אלו את אלבום הבכורה המלא שלה - 'הייטד ביי דה סאן' לאחר שהוציאה ערמה של אי.פיז במגוון לייבלים קטנים ומעניינים.


קינג קאהן הוא ללא ספק אחת מהדמויות החשובות, מוערצות ומרכזיות ביותר בסצנת הגאראז' ריבייבל והרוק'נ'רול עוד מאמצע שנות התשעים. בעשור הקודם הוא הספיק להוביל ולהשתתף בפרוייקטים מיוחדים ומצליחים כמו קינג קאהן אנד ברביקיו שואו ( שהספיקו כבר לתת כמה הופעות מטורפות בישראל כבר בשנת 2008) ודה אולמייטי דיפנדרס (להקתו המשותפת עם הבלאק ליפס), שהוציאו תקליטים מצליחים וזכו להצלחה עולמית. כרגע קינג קאהן ממשיך עם השריינז, פרוייקט הפיזוזים ארוך הימים ורב המשתתפים שאותו הוא מנהיג ביד רמה עוד מתחילת הניינטיז , והבייבי הטרי שלו שאיתו הוא מגיע לבקר: 'דה בלאק ג'ספרס'. הטריו החדש לוקח את קינג קהאן למסע בדלת האחורית של הרוק'נ'רול היישר אל ימי הפאנק החדים הרעננים והטובים.

לסיום האירוע יצטרף אל הבלאק ג'ספרס אורח מיוחד: שון ווד, סולן להקת הספיטס. דה ספיטס היא להקת פאנק מסיאטל, שלאורך שני של פעילות הוציאה אין ספור סינגלים ואי פיז , כ-6 אלבומים ושני אוספים. כל זאת בשילוב השואו המלהיב של הלהקה הפך את הספיטס ללהקת קאלט עם חותמת איכות נדירה. לאחרונה חתמו הספיטס ב'אין דה רד' רקורדס, אחד מהלייבלים הנחשבים ביותר לגאראז'-פאנק בעולם. אל הטור הנוכחי לארץ הקודש לא יצטרף הפעם ארין ווד, אחיו של שון ושותפו למסע, אבל במקום זאת צפוי משהו מעניין לא פחות- הבלאק ג'ספרס של קינג קאהן (חבר רשמי בלהקת הספיטס שמוציא איתם תקליט בקרוב) ביחד עם שון ווד ינגנו להיטים מובחרים של הספיטס. רק הקרם דה לה קרם בשבילכם, בהופעת בכורה עולמית !

שלושת הלהקות על במה אחת בערב אחת הן הבטחה ברורה לחומר נפץ טעים ומשכר. כל הופעה תהיה חגיגה שתתפתח למקומות לא צפויים, אז מומלץ להצטרף אלינו ולקחת חלק בכל המסע. 


חימום מקומי - רוצי בובה.


יום שישי 8.6 22:00 כניסה חופשית.
בר הסנס - תקלוט.


מוצ"ש 9.6 21:00 כניסה חופשית.
מבולבלות - הופעת בכורה בי-ם.
פאנק!


יום רביעי 13.6 21:00 כניסה - חופשית.
דנג'רוס זיק בהופעה.


יום חמישי 14.6 21:00 כניסה - חופשית.
חוזליטו + אלון אבנת בתקלוט.

 

get-tickets
get-tickets

רחוב אריסטובולוס 6

preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text