אירועים בירושלים

השבוע באוגנדה: 7-13.9.2012


השבוע באוגנדה: 7-13.9.2012 בתאריך 07.09.2012

     
Friday sep 7th

להלן האירועים באוגנדה מה 7.9 עד ה-13.9


יום שישי 7.9 21:00 כניסה - חופשית.
רייסקינדר בהופעה!


יום שלישי 11.9 21:00 כניסה - 30 ש"ח.
ענת בן דוד - הופעה.
ניקו טין - הופעה.
ערב מיוחד ויוצא דופן באוגנדה - אמנית הפרפורמנס - סאונד הישראלית - ברלינאית ענת בן דוד מגיעה לביקור קצר בארץ במהלכו תתן שתי הופעות - אחת באוגנדה ואחת בלבונטין 7. בן דוד הפכה לדמות מובילה בסצינת האלקטרו הפמיניסטית של אירופה כאשר הפכה לחברה בטריו הנשי chicks on speed בו נתנה ביטוי לגישה מוזיקלית, פוליטית, אופנתית תוך שימוש בטקסטים,דימויים והפקת diy פוסט פאנק ניאו פמיניסטית. לפני ההופעה של בן דוד תופיע ניקו טין / זוהר שפיר, מהיוצרות הפוריות והמעניינות הפועלות כיום בארץ בסצינת הפופ האקספרמנטלית.


יום רביעי 12.9 21:00 כניסה - 30 ש"ח.
יהוא ירון - הופעה.
אקורדיון - בוריס מרצ'נובסקי.


"יהוא ירון הוא כותב, מלחין, נגן בס וקונטרבס, מפיק מוזיקלי וזמר - ללא ספק אחד הקולות הבולטים והמעניינים ביותר בנוף המוזיקה הישראלית החדשה, במקביל להיותו מנגני הבס הפעילים והפוריים ביותר בישראל. ההופעה של יהוא ירון היא חוויה מוזיקלית בעלת עצמה נדירה. יחד עם ההרכב המלווה אותו (שי לוינשטיין, אביב ברק, יונתן לויטל ובוריס מרצינובסקי) יהוא ירון מעמיד בפני הקהל חוויה טוטאלית, אישית ועצמתית שקשה להישאר אדיש למולה - חוויה הנובעת מהמוזיקה, מהטקסטים ומהנוכחות הבימתית של יהוא. מאז אמצע שנת 2008 ההופעות של יהוא ירון עשו להן שם מפה לאוזן - עם עידוד וביקורות מפרגנות מצד ערוצי מדיה שונים, עם קהל שהולך וגדל מהופעה להופעה ועם הופעה בבמות המרכזיות של פסטיבלי המוזיקה בישראל (אינדינגב, חוצמזה, הלם כרך, יום הסטודנט, פסטיבל הגיטרה, פולקל'ה).
* * *


כנגן בס וקונטרבס יהוא לוקח חלק, בין השאר, בהרכבים של רונה קינן, רות דולורס וייס (עימה הוא מופיע בארץ ובחו"ל בשש השנים האחרונות ואף הפיק את אלבומה 'בעברית'), אביב גדג' וגלעד כהנא. כמו כן, שיתף פעולה בשנים האחרונות עם אפרת גוש, עמית ארז, הרכב האינדי האמריקאי Faun Fables, יסמין אבן ועוד - כל זאת במקביל להיותו חבר בהרכב קטב מרירי ועד לאחרונה גם בפאניק אנסמבל ובתזמורת הטרופית.


יום חמישי 13.9 21:00 כניסה - חופשית.
בר הסנס בתקלוט.


להורדת אפליקציית "מה עושים היום?" מחנות האפסטור, הקליקו על האייקון: מה עושים היום


get-tickets
get-tickets

רחוב אריסטובולוס 6

preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text