אירועים בירושלים

השבוע באוגנדה: 15.2.2013 - 21.2.2013


השבוע באוגנדה: 15.2.2013 - 21.2.2013 בתאריך 15.02.2013

     
Friday feb 15th

יום שישי 15.2 21:00 כניסה - חופשית.

הלייבל הירושלמי אק דאק מציין עשור - הופעות / תקלוטים.


אק דאק מציינים עשר שנים ליציאת האוסף first time is real ואת עלייתו לאויר של אתר ארכיוני חדש הכולל את כל המוזיקה שיצאה בלייבל: www.ak-duck.com


האוסף שיצא באוגוסט 2002 היווה את יריית הפתיחה של הלייבל שפעל בעיקר סביב השנים 2002 ל 2007 בהם הספיק לשחרר מעל שלושים הוצאות ולחשוף לעולם שמות אלמוניים כמו כלבתא, דיגיטל מי, מיול דרייבר, אקיוט, ניקו טין, ספארק או, נערי פוסטר ועוד.הלייבל בשנות פעילותו הרבה גם באירגון מסיבות, יבוא של תקליטנים מחו'ל והפקת אירועי תרבות בי-ם (בעיקר) ותל אביב. אנשי הלייבל - איתמר ויינר והראל שרייבר ממשיכים ליצור כיום תחת שמות ומטריות שונות (אוגנדה,לוס ג'ובילי, מוג'הדין, המודלז). באירוע ישתתפו אנשי ומקימי הלייבל -  אקיוט בהופעה, רובוקופ בהופעה, מיול דרייבר בהופעה וספארק או יתקלט.


מוצ"ש  16.2 21:00 כניסה - 20 ש"ח.

בבה יגה - הופעה.


להקת באבא יאגה נוסדה בירושלים בשנת 2011 במרתפיה הטחובים של שכונת נחלאות. הלהקה מביאה ניחוחות בלקנים לסצינה הישראלית - מרומניה ובולגריה דרך בוכרה ועד ברית המועצות הישנה והטובה. משלבת שירים ומנגינות בשפות שאפילו הם לא מבינים. תוך כדי כיבוש כל באר ומועדון אפשרי בירושלים, עובדת הלהקה בימים אלה על אלבום בכורה.


גרשון לייזרסון (אוי דיווז'ן) - כינור וזימרה

אריאל ערמוני (פיסוק רחב) - תוף וקשקש

עירא שירן- אקורדיאון

דן סלע - קונטרה באס


יום שלישי 19.2 21:00 כניסה - חופשית.

השקה לספרו של רפרם חדד -  "מדריך רפרם לכלא הלובי".


ספר שחובה לקרוא, הוא מהנה והוא יגרום לכם להעריך חיים וחופש, לצחוק,להזיל דמעה, לחשוב על האוכל שיש לכם ולבוא לשמוע את הסיפור ממקור ראשון באוגנדה.


יום רביעי 20.2 21:00 כניסה - חופשית.

טשקנטיק - הופעה.


דואו פרי ג'ז המשלב נגינת סקסופון ולפטופ.


יום חמישי 21.2 21:00 כניסה - 50 ש"ח.

Maria Minerva - live!! מריה מינרבה בישראל 


אוגנדה גאה לייבא לארץ בזמן אמת את נסיכת הפופ האסטונית מריה מינרבה לשתי הופעות. מינרבה שחתומה בלייבלים 100‪%‬silk ו not not fun פרצה לתודעה בשנתיים האחרונות בזכות הסאונד העמוק והמהפנט של אלבומיה בהם היא משלבת בין איטלו דיסקו, פופ מזרח ארופאי והסאונד האפל של מרתפי מזרח לונדון.


בהופעותיה ואלבומי האולפן שלה מערימה מינרבה שכבות של סאונד שמורכב משירתה ספוגת הדיליי, הבלחות סינטי חמקמקות ומלודיות צבעוניו על גבי לופים של תופים ויוצרת בעזרתן בלדות טכנו-חדר שינה חושניות וחולמניות שאפשר לשמוע לבד בבית או לרקוד לצלילן במועדון.


חימום - בלה טאר.


get-tickets
get-tickets

רחוב אריסטובולוס 6

preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text