אירועים בירושלים

תפריט סוכות מיוחד ב-1868


תפריט סוכות מיוחד ב-1868 בתאריך 26.09.2010

     
Sunday sep 26th

זה נכון שהחוויה הקולינרית בחג הסוכות קשורה יותר לישיבה תחת סכך בסוכה ופחות במאכלים, אך מסעדת 1868 תגרום לכם לשכוח מן הסכך ולהתמקד בעונג שהחך שלכם יפיק מן האוכל (אף על פי שהסכך והסוכה ללא ספק עדיין שם). 

 

1868 מציעה לכבוד חג הסוכות תפריטי צהריים וערב מיוחדים, ובל נשכח את תפריט הילדים. תוכלו לבחור ממנות ראשונות אקזוטיות כמו מרק תירס קלוי בגריל עם כרישה, שמן כמהין לבנות, ולחם תירס קלוי, או סלט אנדיב עם אגסים שיכורים, עלי בייבי, אגוזי פקאן וקרוטונים בויניגרט סילאן, יש גם כבד אווז צרוב, קרפצ'יו פילה ועוד פינוקים. 

 

המנות העיקריות מציעות מבחר של דגים, בשר ואפילו פסטות. אם בחרתם בקו הבשרי, תוכלו ללכת על המנה הקלאסית של חזה עוף עם עור פריך, ריזוטו ארומטי, ירקות שורש וזעפרן. או אולי המבורגר אבל קצת אחר מאנטריקוט קצוץ עם רוטב עגבניות, חמוצים ביתיים ומילפיי תפוחי אדמה. אם בשר אדום קצת מכביד עליכם בארוחת החג תוכלו לבחור בפילה לברק עם פירה אפונה ולוונדר, שום קונפי ורוטב וורמוט ווניל. או לחילופין, פסטת ניוקי תפוחי אדמה עם פטריות פורצ'יני, אספרגוס ירוק, יין לבן ושום קונפי. 

 

ולבסוף, איך אפשר בלי משהו מתוק על הנשמה כמו למשל סופלה שוקולד ולרונה עם מרשמלו מקורמל וגלידת פרלינה. 

 

תפריט ארוחת צהריים יעלה לכם 145 ש"ח, ארוחת ערב 185 ש"ח, ולילדים יש חזה עוף בגריל, או המבורגר עם תוספת, שתייה קלה וקינוח ב 125/135 ש"ח. שימו לב שעל חלק מן המנות יש צורך להוסיף תשלום נוסף. 

get-tickets
get-tickets

רח' המלך דוד 10

preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text