אירועים בירושלים

פינוק קולינרי חורפי במלון אמריקן קולוני


פינוק קולינרי חורפי במלון אמריקן קולוני בתאריך 01.12.2012

     
Saturday dec 1st

מלון אמריקן קולוני משיק תפריט חורף חדש במסעדת ואל בראסרי ובבר המרתף האינטימי שבמלון. המלון, אשר נודע בשאיפתו הבלתי מתפשרת לאיכות, יוקרה, שירות ונוחות מירביים, ממשיך גם בעונת החורף במסורת ארוחות הבראנץ' המפנקות בשבת בבוקר. 


תפריט החורף החדש והמגוון מציע בנוסף למנות הקלאסיות של המסעדה מנות בניחוח בינלאומי לצד מנות מקומיות. התפריט כולל מנות כמו צדפות בגריל עם פרוסות דקות של פרושוטו המוגשות עם רסק אפונה ירוקה ורוטב עגבניות פיקנטי, מרק פרסי עשיר מעדשים אדומות עם כוסברה, יוגורט, כדורי בשר מתובלים, אורז וחומוס ולמנה עיקרית - שיפודי סלמון ברוטב מייפל שום וג'ינג'ר המוגשים עם תפוחי אדמה "שאטו". יש גם מנות המתאימות לצמחונים ומנות ילדים. 


בנוסף לכך, אורחים אשר ישהו במלון במהלך החודשים ינואר-פברואר ייהנו ממחירים אטרקטיביים במיוחד: חדר סופריור: 1200 ₪ בלבד ללילה (ליחיד או לזוג), חדר דלאקס פאשה: 1500 ₪ בלבד ללילה (ליחיד או לזוג) - המחיר כולל ארוחת בוקר בסגנון בופה.


המבצע בתוקף בין התאריכים 3.1-28.2.2013


תוספת לילד: 260 ₪ 

תוספת לחצי פנסיון: 220 ₪ לארוחה לאדם.


באמריקן קולוני ניתן ליהנות מחוויה של מפגש בין מזרח ומערב באווירה רומנטית ורגועה. המלון מיועד לאנשי עסקים ונופשים בכל הגילאים המחפשים משהו אחר - חופשה בארץ עם טעם של חו"ל. המלון, ששימש בעבר כארמונו המפואר של הפאשה בירושלים, הוא המלון הראשון והוותיק בעיר. המלון נמצא בליבה של ירושלים ובעל מסורת של איכות ושירות כבר למעלה מ-120 שנה. כחלק מארגון בתי המלון היוקרתי "The Leading Hotels of the World" מלון אמריקן קולוני מחוייב לשמור על רמת שירות ואירוח מהגבוהות בעולם. 


אמריקן קולוני הינו מלון מהיוקרתיים בארץ המשרת את אורחיו ברמה הגבוהה ביותר. המלון ידוע ברחבי העולם ואירח בעבר ידוענים הנמנים על שמנה וסלתה של החברה העולמית, ביניהם פוליטיקאים בעלי שם, שגרירי מדינות זרות, עיתונאים ואושיות תרבות מובילות דוגמת טוני בלייר, ריצ'רד גיר, בוב דילן, סר וינסטון צ'רצ'יל, ג'ורג'יו ארמאני ועוד. המלון בנוי בסגנון ערבי אותנטי ומרוהט בהידור רב, וממוקם במרחק הליכה מהעיר העתיקה של ירושלים. 


get-tickets
get-tickets

רח' לואי ונסן 1

preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text