Attractions Banners - 330

תיאטרון אספקלריא


יהודי ביער - תיאטרון אספקלריא בתאריך 01.05.2019

     
עד 01.05.2019


יהודי ביער - תיאטרון אספקלריא
רביעי | 1.5 | כ"ז ניסן - ערב יום השואה | 20:30 


הצגה מיוחדת על משפט ונקמה, שנאה ואהבה בסגנונו הנבואי החריף והנוקב של אורי צבי גרינברג [אצ"ג]

 

איוון בן סטפן הוא גוי פולני החי בתקופת השואה. חייו זוכים לשיפור משמעותי לאחר הרצחם של בני כפאו היהודים על ידי הנאצים, בדמות בגדים חדשים, רהיטים חדשים ובית חדש על כל תכולתו. אולם איוון רדוף על ידי רוח קורבנו היהודי, שאותו רצח ביער, למרות תחנוניו המיוסרים. הסיפור שסיפר לו היהודי לפני שנרצח לא נותן לאיוון מנוח, והוא מחפש נחמה והצדקה אצל אלוהיו הנוצרי הכל יכול. אל העלילה מצטרפת דמותו של הבן היהודי הפרטיזן, שבא לעשות צדק עם רוצח אביו.

 

פואמה נדירה בעוצמתה הממחיזה על הבמה את ימי האימים של השואה מזווית ייחודית ומעוררת מחשבה, מעובדת להצגה חוויתית ובעלת עוצמה, הרלוונטית גם היום בעידן של אנטישמיות גואה. 

 

כתיבה: אורי צבי גרינברג, בימוי: סלעית אחי - מרים, משחק: חגי לובר, מוזיקה: איילת חן, תפאורה: דודו פנסו, עיצוב תאורה: דב מיאלניק

 

זמן ההצגה: כשעה

שפות: עברית    

**עדכון** בשל הביקוש הרב לכרטיסים, הוחלט להעתיק את ההצגה שתוכננה לירושלים למרכז שפירא. האולם בירושלים תוכנן לעד כ-100 מקומות ובמרכז שפירא כ-350 מקומות. בתקוה להבנה.

 

עם פתיחת יום השואה, יתקיים טקס מיוחד במרכז שפירא בשעה 20:00 בטרם תחילת ההצגה לזכר 6 מיליון הנספים בשואה. טקס דומה ייערך בסגירת יום השואה בפתח תקוה ב-17:00. 

 

• הצגה פתוחה בשפלה, יום ד׳, 01/05, ב-20:45 באולם האירועים של הישוב מרכז שפירא במועצה האזורית שפיר.

 

• הצגה פתוחה בפתח תקוה, יום ה׳, 02/05, ב-17:00, היכל התרבות פתח תקוה. 

 

הצגות נוספות סגורות ברחבי הארץ.


get-tickets
preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text