אירועים בירושלים

העיר האידיאלית שלי: תערוכה במוזיאון המדע


העיר האידיאלית שלי: תערוכה במוזיאון המדע בתאריך 20.09.2010

     
Monday sep 20th

מוזיאון המדע על שם בלומפילד גאה לקחת חלק ביוזמה בינלאומית הנקראת "העיר האידיאלית שלי", פרויקט שמטרתו לקדם ולהציג מדע וטכנולוגיה על ידי אירועים מיוחדים לציבור הרחב הנערכים במוזיאונים בארבע ערים בעולם. הפרויקט הוא פרויקט אינטראקטיבי המעודד את הקהל לתכנן את העיר האידיאלית בשבילם, ובכך מאפשר תקשורת ישירה בין מדע (תכנון עיר שניתן לחיות בה בנוחות), טכנולוגיה (בניית עיר וירטואלית), מוסדות עירוניים (כמו מוזיאונים למדע) ובין האזרחים עצמם.

 

התערוכה הוירטואלית תאפשר למבקרי המוזיאון לחקור סביבות וירטואליות שמייצגות את ארבעת הערים האמיתיות שמשתתפות בפרויקט.

 

למבקרים תינתן האפשרות לבקר בערים הוירטואליות, שיוצגו בתצוגה בגלגולן האידיאלי, מתוך כוונה לעורר במבקרים מחשבה על עיצוב העיר שלהם, ואיך ניתן לעצב אותה מחדש ולהפוך אותה לאידיאלית.

 

הפרויקט מתקיים בארבע ערים מרכזיות בעולם, לכל אחת המאפיינים המיוחדים שלה. הייחוד של כל עיר מתבטא, בין היתר, בארכיטקטורה של העיר, הפינות הירוקות בעיר, בצבעים ובריחות האופפים את העיר.

 

הפרויקט שנערך במוזיאון המדע מעניק למוזיאון ניסיון מעשי בתצוגות של כמה דיציפלינות בו זמנית: סביבות וירטואליות ותכנון אורבני. בכדי לשלב בפרויקט את האוכלוסיה האירופאית שלוקחת חלק בהסקת המסקנות ובדיונים על הפרויקט, ייערך כנס בינלאומי בו ינכחו מומחים לסביבות וירטואליות במוזיאונים ותכנון אורבני.

 

הפרויקט כמובן מעודד שיתוף פעולה בין המוזיאונים למדע בערים השונות.

 

הערים והמוזיאונים המשתתפים בפרויקט: מוזיאון טרידנטינו והאוניברסיטה לארכיטקטורה בונציה, איטליה; המוזיאון האקספירמנטלי בקופנהגן, דנמרק; המוזיאון למדע בליסבון, פורטוגל, והמוזיאון למדע על שם בלומפילד בירושלים.

get-tickets
get-tickets

באוניברסיטה העברית בגבעת רם

preloader

ה ירושלים מפת התיירות

הדפס
Text text text